اجرای 150 پروژه توسط ستاد عتبات عالیات در عراق

معاون ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: در حال‌حاضر ۱۵۰ پروژه توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در اعتاب مقدس کشور عراق در حال اجرا می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف افضلی، معاون ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در جشن گلریزان نشان محبت که برای جمع‌آوری نذورات به ستاد بازسازی عتبات برگزار شد اظهار داشت: هدف از برگزاری جشن نشان محبت جمع‌آوری نذورات برای اعتاب مقدس است که خوشبختانه مردم ولایی و متدین ایران اسلامی و خیران کمکهای ویژه‌ای به این حوزه داشته‌اند.

وی گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات دو ماموریت دارد که جمع‌آوری نذورات مردمی و هزینه‌کرد این مبالغ در عتبات عالیات است و قابل ذکر بوده که بیشترین کمک در این حوزه توسط اقشار کم‌درآمد جامعه صورت می‌گیرد.

معاون هماهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بارسازی عتبات عالیات کشور افزود: مردم در تمامی استانها به ویژه استانهای کم‌برخوردار برای کمک به بازسازی عتبات عالیات پیش‌قدم هستند و در یکی از استانهای محروم نیز یک بانوی سرپرست خانوار 4 ماه یارانه خود را جمع‌آوری کرده و به عتبات عالیات کمک کرده بود که این موضوع نشان از عشق و علاقه مردم به عتبات عالیات است.

افضلی تصریح کرد: تمامی مبالغی که برای ستاد بازسازی عتبات عالیات توسط مردم نذر می‌شود در واقع 85 درصد این پولها به خود کشور برمی‌گردد که دلیل این موضوع بهره‌مندی از نیروی انسانی، مهندسان و کارگران در عتبات عالیات است و حتی در واقع تمام کالاها و مصالح به کار برده شده در اعتبات مقدس از کالاهای ایرانی است.

وی اظهار کرد: در حال‌حاضر ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور 150 پروژه عمرانی در اعتاب مقدس کشور عراق در حال اجرا دارد که از آن جمله می‌توان به ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در جوار بارگاه ملکوتی امام علی(ع)، ساخت صحن حضرت زینب و درمانگاه امام زین‌العابدین اشاره کرد که امید می‌رود با مشارکت هرچه بیشتر مردم این پروژه‌ها را هر چه سریع‌تر اجرایی کنیم.

انتهای پیام/ح

جشن گلریزان در اردبیل

 

برچسب ها: ستاد عتبات ، بازسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار