امام جمعه چادگان:

تاکید بر عرضه کالای ایرانی در اصناف چادگان

امام جمعه چادگان بر عرضه کالای ایرانی در کلیه اصناف این شهرستان برای حمایت از کالای داخلی، تاکید کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: امر به معروف یعنی همه مؤمنان موظف‌اند جامعه را به سمت نیکی‌ها حرکت دهند و نهی از منکر یعنی همه را از بدی‌ها و پستی‌ها دور بدارند.

وی با تأکید بر این که از لحاظ دینی و اخلاقی خودمان باید ملتزم باشیم، افزود: مسأله امر به معروف و نهی از منکر را باید تا می‌توانیم در جامعه ترویج دهیم و نسبت به این مسأله که بسیار حائز اهمیت است، همت کنیم.

امام جمعه چادگان گفت: با توجه منویات مقام معظم رهبری در حمایت از کالای ایرانی، کلیه اصناف شهرستان چادگان باید رصد شوند تا کالاهای‌ خارجی در آن‌ها عرضه نشود و تنها کالاهای ایرانی مورد مصرف قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: جهت آشنا شدن مردم به سبک زندگی الگوی رفتاری آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی و بسیج در کلاس‌های تابستانی از کارشناسان دعوت کنند و به خانواده‌های تحت پوشش خود آموزش دهند.

سلیمانی اذعان داشت: با توجه به آسیب‌های فضای مجازی و مراکز مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری روحانیت منطقه کلاس‌های توجیهی برای خانواده برگزار کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان چادگان نیز در این جلسه تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید به صورت تأثیرگذار اجرایی شود تا در وضعیت اجتماعی و فرهنگی جامعه تأثیرگذار شود و جامعه را به سوی خوبی‌ها و نیکی‌ها و از زشتی‌ها و بدی‌ها سوق دهد.

علی استوار بیان داشت: دروغ و تهمت یک منکر است و وحدت و دوستی و همدلی یک معروف است که مردم ما با آن آشنا هستند و این که چرا کمتر عمل می‌کنیم نیاز به آسیب‌شناسی دارد که انتظار می‌رود مسؤولان به اجرایی کردن آن اقدام کنند.

فرمانده ناحیه بسیج مقاومت شهرستان چادگان در این نشست عنوان داشت: احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به عنوان ضامن پاسداری از مبانی اسلامی است و توسعه فرهنگی و اخلاقی جامعه در گرو امر به معروف و نهی از منکر است.

محمدمهدی ملیانی یادآور شد: فرهنگ‌سازی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه وظیفه همگانی است که در اجرای هر چه بهتر و کامل‌تر این فریضه دینی سهیم باشیم.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.