گرد و خاک محلی در شرق ، بارش رگبارهای بهاری در شمال استان

کارشناس‌مسؤول پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال گرد و خاک محلی در قسمت‌های شرقی و بارش رگبارهای بهاری درکاشان و آران و بیدگل احتمال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان وبنا به گفته حجت‌اله علی‌عسگریان ، بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جو نسبتاً ناپایدار در استان طی امروز و روند بهبود هوا برای روزهای تعطیل در پیش رو است و بر این اساس در اکثر مناطق آسمانی صاف، در بعد از ظهر گاهی افزایش ابر و  وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: برای قسمت‌های شرقی استان وزش باد و احتمال گرد و خاک محلی و برای کاشان و آران و بیدگل احتمال بارش رگبارهای بهاری پراکنده وجود دارد، همچنین آخر هفته و اوایل هفته بعد جو بهتر و آرام‌تری در استان حاکم خواهد شد.

کارشناس‌مسؤول پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان بیشینه دمای هوای اصفهان را 35 و کمینه هوا را 21 درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و درخصوص روند دمای هوای استان اصفهان گفت: دمای هوا طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا 2 درجه افزایش خواهد داشت.

علی‌عسکریان گرم‌ترین نقطه استان را چوپانان با 39 درجه سانتی‌گراد و خنک‌ترین قسمت را بوئین و میان‌دشت با دمای 5 درجه بالای صفر اعلام کرد.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار