عملکرد رضایت بخش هیات نجات غریق استان یزد در ماه های اخیر

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از عملکرد هیات نجات غریق و غواصی استان یزد ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ احمد هاشمی، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در نشست تجلیل از مدرسین، بازرسان و اعضای هیات نجات غریق و غواصی استان یزد با تمجید از عملکرد این هیات گفت: خوشبختانه در ماه‌های اخیر با حضور رئیس و اعضاء جدید در هیات نجات غریق و غواصی استان یزد اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

وی افزود: در مباحث آموزش ناجیان، بازدید از استخر‌ها و ساماندهی مکان‌های آبی، برگزاری مسابقات و آماده سازی تیم استان، برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و ساماندهی هیات‌های شهرستانی نمونه‌ای از فعالیت‌های هیات نجات غریق و غواصی استان یزد بوده است.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: بحث نجات غریق یک مقوله مهم و اساسی است که با جان مردم در ارتباط است و باید با نظارت‌های لازم از هرگونه حوادث احتمالی جلوگیری کرد.

محمدی نیا رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان یزد هم در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، گزارشی از عملکرد این هیات ارائه کرد و گفت: از ابتدای کار در این هیات تمام سعی مان بر اجرایی کردن برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هیات بوده که با جدیت برنامه‌های خود را پیگیری و اجرایی کردیم.

لازم به ذکر است؛ در پایان این نشست از سوی هیات نجات غریق و غواصی استان یزد لوح سپاس به هاشمی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اعطا شد و در ادامه از اعضاء هیات رئیسه، مدرسین، بازرسان و اعضاء این هیات تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ص

نجات غریق با جان مردم در ارتباط است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار