دانلود نقشه جدید و کامل شهر یزد با جزئیات-پی دی اف

نقشه یزد برای اندروید را همراه با جزئیات کامل از سایت باشگاه خبرنگاران جوان دانلود نمایید.

دانلود نقشه جدید و کامل شهر یزد با جزئیات-پی دی افبه گزارش خبرنگار  حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ استان یزد یکی از کلان شهرهای ایران و در مرکز آن واقع شده است. اولین شهر خشتی و دومین شهر تاریخی جهان است. شهر یزد به دلیل معماری تاریخی و بافت سنتی آن، در فهرست یونسکو به ثبت جهانی رسید. جاذبه های توریستی زیبا و بافت قدیمی این شهر همه ساله توریست های زیادی را به سمت خود سوق می دهد. در این بین برای بهینه کردن سفر خود نقشه یزد برای شناخت مسیرهای مهم و اصلی بهترین همراه شما خواهد بود. اگر قصد مسافرت دارید بهتر است ابتدا نقشه یزد را مطالعه کنید و مسیر مورد نظر، راه های ارتباطی مربوطه را یاد بگیرید. حتی اگر به تازگی ساکن یزد شده اید و یا قصد دارید در وقت خود صرفه جویی نمایید بهتر است، نقشه یزد را به همراه داشته باشید. عصر تکنولوژی این امر را خیلی راحت میسر می کند. تلفن های همراه هوشمند در صورت دسترسی به اینترنت کار شما را آسان خواهد کرد. اگر دنبال "نقشه یزد" هستید با ما همراه شوید.

نحوه دسترسی به نقشه یزد

 دانلود نقشه شهر یزد به صورت فایل PDF

یکی از روش های آسان برای تهیه نقشه یزد، به صورت PDF است. فرمت پی دی اف چیست؟ PDF فایلی است که مربوط به اسنادی مانند متن و تصویر بوده و قابل استفاده در سیستم گوشی اندروید و کامپیوتر خانگی است. این فرمت بسیاری از برنامه ها را به راحتی پشتیبانی می کند. نقشه به فرمت پی دی اف این امکانات را در اختیار شما قرار می دهد:

  • بعد از دانلود نقشه یزد به صورت PDF دیگر نیازی به اینترنت ندارید
  • با تایپ اسامی اماکن و مراکز مورد نظر به راحتی می توانید به مکان مورد نظر دسترسی پیدا کنید
  • بزرگنمایی نقشه امکان پذیر است
  • نقشه خطوط مترو، اتوبوس های BRT
  • دسترسی به جزئیات در فایل پی دی اف چندان امکان ندارد
  • نقشه غیر قابل تغییر است

دانلود نقشه جدید و کامل شهر یزد با جزئیات-پی دی اف

نقشه یزد برای گوشی های اندروید

پیشرفت تکنولوژی خدمات متنوعی برای کاربران ارائه می دهد. یکی از این وسایل سودمند گوشی های اندروید است. اکثر موبایل های هوشمند مجهز به سیستم GPS برای مسیریابی هستند. اما به منظور استفاده بهینه از آن لازم است نرم افزار مربوط به نقشه مسیر یابی در گوشی موبایل موجود باشد. شما به راحتی می توانید این نرم افزار را از اینترنت دانلود نمایید. نقشه یزد به زبان فارسی بوده و از راهنمای گویای فارسی استفاده شده است.

  • بعد از نصب این برنامه، به منظور جستجو به اینترنت نیاز ندارید
  • با تایپ اسامی اماکن و مراکز مورد نظر به راحتی می توانید به مکان مورد نظر دسترسی پیدا کنید
  • اماکن براساس نوع کاربری دسته بندی شده است مانند مراکز تفرحی، درمانی، تاریخی و ...
  • تمامی جستجوها در حافظه نرم افزار موجود است
  • بزرگنمایی نقشه با همراه جزئیات دقیق
  • نقشه به راحتی در جهات مختلف قابلیت چرخش دارد
  • نقشه خطوط مترو، اتوبوس های BRT
  • استفاده از مکان نمای GPS بدون نیاز با اینترنت

دانلود نقشه جدید و کامل شهر یزد با جزئیات-پی دی اف

 

 گوگل مپ google maps یزد

اگر به اینترنت دسترسی دارید. به راحتی می توانید نقشه یزد را تهیه کنید. برای این منظور باید برنامه نقشه گوگل را در گوشی اندروید نصب نمایید. حال با جستجوی شهر مورد نظر، نقشه آن را با جزئیات کامل در درسترس شماست. گوگل مپ نسبت به نقشه های موجود در سایت های رسمی شهر یزد کاستی های زیادی دارد. برای مثال حتما باید به اینترنت دسترسی داشته باشید. اگر دنبال خیابان ها و مراکز مهم هستید گوگل مپ به داد شما خواهد رسید ولی اگر جزئیات دقیق را می خواهید حتما سایر روش ها را امتحان کنید.

 نقشه یزد به صورت آنلاین

پرجمعیت بودن و تنوع اماکن تاریخی در شهرهایی مانند یزد، یکی از مهمترین ارکان زندگی در این مراکز است. چرا که سیل عظیم توریست و ترافیک حاصله، وقت و زمان شما را تلف خواهد کرد. اگر به عنوان مسافر وارد شهر زیبای یزد شده اید، قبل از هر کاری حتما نقشه یزد را تهیه کنید. داشتن اطلاعات کافی از مسیرهای اصلی و فرعی کمک بزرگی می تواند باشد برای آن دسته از افرادی که قصد دارند در کوتاه ترین زمان ممکن به کارهای روزمره خود برسند. یکی از مهم ترین کاربردهای نقشه یافتن مسیرهای مورد نظر در بهترین حالت ممکن است. فرض کنید اقامت شما در یزد چند روز بیشتر امکان پذیر نیست، برای استفاده بهینه از وقت و دیدن مکان های تاریخی، سنتی و بافت قدیمی آن نقشه یزد به شما کمک می کند. تنها ابزار لازم داشتن گوشی هوشمند و دسترسی به اینترنت است. بدون اینکه نیاز به نرم افزار خاصی داشته باشید به سادگی می توانید نقشه یزد را به صورت آنلاین نگاه کنید.

دانلود نقشه جدید و کامل شهر یزد با جزئیات-پی دی اف

حال که فرصتی فراهم شده است تا به شهر یزد سفر داشته باشید، تکنولوژی به کمک شما آمده است تا بتوانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. دسترسی به نقشه کلان شهرها، مانند نقشه یزد از طریق سایت های شهرداری و دسترسی به اینترنت میسر است و همراه و راهنمای شماست. لحظات خوبی برای شما در مهد تمدن  و تاریخ ایران آرزومندیم.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Colombia
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
اصلا معلوم نیست جای دنیاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۱۳ تير ۱۳۹۹
فایلی که نیست .....!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۸:۴۵ ۱۱ تير ۱۳۹۸
بهترین بود
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۱:۲۳ ۰۵ تير ۱۳۹۸
فایل کجاست که نمیشه دانلود کرد.از نرم افزار هم استفاده کردیم اما فایلی قابل مشاهده نیست
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
حمید
۱۷:۴۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
کجا فایل پی دی اف برای دانلود گذاشتی کسی بردارد؟؟