بیرانوند:اسپانیا بازی سختی مقابل ایران را تجربه خواهد کرد

دروازه بان تیم ملی ایران گفت: اسپانیا نیز در مقابل ما بازی آسانی را تجربه نخواهد کرد و ما همانند جنگجوها به زمین فوتبال خواهیم رفت و تا آخرین لحظه تمرکزمان را به روی این بازی حفظ می کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ , نقل از نشریه «آس» اسپانیا ،علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی کشورمان توانست در اولین دیدار ایران در  دیدار های گروهی جام جهانی 2018 مقابل تیم ملی مراکش واکنش های بسیاری زیبایی را از خود نشان دهد و به ستاره زمین تبدیل شود.

نشریه «آس» نیز در یک گفتگوی زیبا با دروازه بان تیم ملی کشورمان اولین سوال خود را اینگونه مطرح کرد:

پس از پیروزی تاریخی مقابل تیم مراکش چه حسی را تجربه کردی؟

بیرانوند در پاسخ گفت: این دیدار برای ما بسیاری حیاتی بود. من این پیروزی بزرگ را به تمام مردم کشورم تقدیم می کنم و ما توانستیم نتیجه بسیار مهمی را کسب کنیم.اما باید بگویم اکنون باید همراه با کادرفنی تیم ملی و تمامی بازیکنان تلاش کرده و به عهدی که بسته ایم عمل کنیم. ما از این نتیجه بسیار خوشحالیم.

بزگترین مشکلت در تیم ملی عربستان چه بوده ؟

برای من مهمترین چیز از خودگذشتگی بوده است که توانسته ام در دوران حرفه فوتبال ام آن را انجام دهم. می توانم برای شما روزهایی را نام ببرم که خواب به چشمانم نمی آمد و یا روزهایی که دور از خانواده ام باید زندگی می کردم و جایی هم برای خوابیدن نداشتم. این ها همگی از اصلی ترین موانعی بودند که از پیش روی خودم برداشتم تا به جایگاه فعلی ام دست یابم.

بیرانوند:این پیروزی را به مردم کشورم تقدیم می کنم/زمانی جایی برای خوابیدن نداشتم

بازی مقابل تیم ملی اسپانیا را چگونه حدس میزنی؟

وقت زیادی برای شادی به دلیل پیروزی مقابل تیم ملی مراکش نداریم و از همان لحظه پیروزی تمام فکرمان را برای بازی مقابل اسپانیا در نظر گرفته ایم. تمام مردم دنیا می دانند که اسپانیا یکی از بهترین تیم های جهان است. اما باید بگویم که اسپانیا نیز در مقابل ما بازی آسانی را تجربه نخواهد کرد و ما همانند جنگجوها به زمین فوتبال خواهیم رفت تا آخرین لحظه تمرکزمان را به روی بازی حفظ می کنیم.

نظرت در ارتباط با تعویض سرمربی تیم ملی اسپانیا چیست؟

اسپانیا تیم بسیار قدرتمند و عالی است و در حالی که سرمربی خود را ساعاتی قبل از بازیشان در جام جهانی تغییر دادند باز هم مشکلی را نداشتند. بازیکنان کهنه کار و یا کاپیتان تیم نیز توانایی هدایت این تیم را دارد و این تیم از بازیکنان بسیار بزرگی تشکیل شده است.تیم ملی ایران به روی این موضوع تعویض سرمربی تمرکز خاصی نخواهد کرد و تمام تمرکزمان به روی بازی خودمان است.باید بگویم که باید بازی بهتری نسبت به بازی مراکش را از خود نشان دهیم.

بیرانوند:این پیروزی را به مردم کشورم تقدیم می کنم/زمانی جایی برای خوابیدن نداشتم

چقدر احتمال می دهید از این گروه به دور بعدی جام جهانی صعود کنید؟

از زمانی که قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه انجام شد می دانستیم که این سخت ترین گروه این رقابت ها است .ما با قهرمان سابق جام جهانی2010 و قهرمان یورو 2016 همگروه هستیم و مراکش نیز یکی از بهترین تیم های آفریقایی حاضر در جام جهانی است.با این حال آماده ایم تا کاری بسیار بزرگ را انجام دهیم و شگفتی ساز جام جهانی شویم از این گروه سخت صعود کنیم.

آیا از  این شگفتی سازی که انجام دادید با خبر هستید؟

این دومین شگفتی سازی ما در تاریخ است و می توانیم شیرینی پیروزی خود در جام جهانی را برای دومین مرتبه بچشیم. این یک اتفاق فوق العاده است و ما از کاری که انجام داده ایم اطلاع داریم. مهمترین مسئله این است که توانستیم تمام مردم کشورمان را خوشحال کنیم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
جو گیر نشو لطفا.شانسی با گل طرف بردید
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۰۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
بزگترین مشکلت در تیم ملی عربستان چه بوده ؟
بیرانوند چه ربطی داره به عربستان؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۲۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
بزگترین مشکلت در تیم ملی عربستان چه بوده ؟
آخرین اخبار