وقتی ستاره تیم ملی به خاطر پست انسان‌دوستانه‌اش در جام جهانی تحریم می‌شود

برخی مدعیان آزادی به خاطر پستی که مهدی طارمی یک سال پیش علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به اشتراک گذاشته بود، خواستار تحریم او در جام جهانی شدند.

طارمیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رژیم کودک‌کش صهیونیستی چند دهه است که سرزمین فلسطینی‌ها را غصب کرده و به طور مداوم مردم فلسطین را مورد آزار و اذیت جانی و مالی قرار می‌دهند و خانه و کاشانه آنان را تخریب می‌کنند. در کنار همه‌ی این‌ها، صهیونیست‌ها با حملات نظامی مداوم، مردم پیر و جوان و زن و مرد فلسطین را به قتل می‌رسانند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در شهریور سال 94 در یکی از سخنرانی‌های خود درباره‌ی رژیم کودک‌کش صهیونیستی  با اشاره به جعلی بودن این رژیم فرمودند: "برخی صهیونیست‌ها گفته‌اند با توجه به نتایج مذاکرات هسته ای، ۲۵ سال از دغدغه ایران آسوده شده‌ایم اما ما به آن‌ها می گوییم شما ۲۵ سال آینده را، اصولاً نخواهید دید و به فضل الهی، چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت."

این جمله‌ی رهبر انقلاب یکی از معروف‌ترین و محبو‌ترین جملات ایشان است که در بین مردم بازتاب گسترده‌ای داشته است و در نظرسنجی پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مهم‌ترین جمله‌ی ایشان در سال 94 انتخاب شده است. 

مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم فوتبال الغرافه قطر و بازیکن سابق تیم پرسپولیس تهران که در حال حاضر برای تیم ملی کشورمان هم توپ می‌زند، مرداد ماه سال گذشته جمله‌ی رهبر انقلاب در خصوص نابودی رژیم صهیونیستی را در صفحه‌ی توییتر خود بازنشر کرد.

طارمی

در چند روز اخیر که نزدیک به یک سال از آن توییت طارمی می‌گذرد و با توجه به پیروزی اخیر تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام‌جهانی، دشمنان ملت ایران چشم دیدن شادی مردم را ندارند، تلاش کردند تا با ایجاد چالش برای یکی از بازیکنان تیم ملی کشورمان یعنی مهدی طارمی، از موفقیت بیشتر تیم ملی جلوگیری کنند.

آن‌ها با وقاحت تمام و در حمایت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی، طارمی را مورد حملات تند خود قرار داده‌ و با راه‌اندازی هشتگ BanTaremi# او را تحریم کردند؛ این افراد همچنین از فدراسیون جهانی فوتبال خواسته‌اند تا از ادامه همراهی طارمی با تیم ملی کشورمان در جام جهانی جلوگیری شود. بیشتر منابعی که این موج را راه انداختند، خارجی بودند و با توجه به اینکه این موج در حمایت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی بوده، ثابت می‌شود که موارد مشابه قبلی هم از کجا آب می‌خورد.

طارمی

طارمی

طارمی

طارمی

پس از آن که دشمنان خارجی ملت ایران و متأسفانه خودفروختگان داخلی، با انتشار چنین پست‌هایی، از رژیم کودک‌کش صهیونیستی حمایت کردند، کاربران فضای مجازی با راه‌اندازی هشتگ‌هایی مانند ThankYouTaremi #TaremiNotAlone #NoBanTaremi #Tnx_Taremi#، حمایت خود را از مهدی طارمی اعلام و اثبات کردند دفاع از مردم مظلوم و آرمان فلسطین جزو اصول اساسی ملت ایران است.

طارمی

طارمی

طارمی

طارمی

طارمی

طارمی

طارمی

طارمی

طارمی

طارمی

طارمی

طارمی

طارمی

طارمی

طارمی

طارمی

طارمی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.