رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی سیستان وبلوچستان از برگزاری ۱۸۶ جلسه روزانه محفل انس با قرآن در طول ماه مبارک رمضان در سطح یگان‌های انتظامی استان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین صوفی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: پلیس استان در ماه مبارک رمضان سال جاری با برگزاری ۱۸۶ جلسه محفل انس با قرآن در سطح یگان‌های انتظامی استان با دعوت از قاریان ممتاز کشوری و استانی تلاش گسترده‌ای در راستای ترویج انس با قرآن داشته است.

وی افزود: محافل انس با قرآن از سوی عقیدتی سیاسی استان، با استفاده از ۵۹ روحانی سازمانی و مبلغ اعزامی از قم و مشهد در سطح پاسگاه‌ها و یگان‌های تکاوری برگزار شد.

حجت الاسلام " صوفی " تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های انجام شده در ماه مبارک رمضان برگزاری مراسمات ملی و مذهبی همچون رحلت حضرت امام (ره)، قیام ۱۵ خرداد، شب‌های قدر بود، که به میزبانی انتظامی استان با دعوت از سایر نیرو‌های مسلح استان انجام پذیرفت.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه برگزاری محافل انس با قرآن به هرمیزان در سطح یگان‌های انتظامی انجام شود باعث پویایی، ارتقاء معنویت و تقویت ایمان کارکنان می‌شود.

انتهای پیام/ع

برگزاری  محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار