مشکل گیرنده‌های دیجیتالی تلویزیون در حال رفع‌شدن است

فرماندار شهرستان جم گفت:مشکل گیرنده‌های تلویزیونی به زودی رفع می‌شود و مردم شهرستان جم می‌توانند مسابقات جام جهانی فوتبال را از شبکه‌های جمهوری اسلامی ایران تماشا کنند.

مشکل گیرنده‌های دیجیتالی تلویزیون در حال رفع‌شدن استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد حسینی  در خصوص خرابی دستگاه‌های گیرنده دیجیتال تلویزیونی در شهرستان جم اظهار داشت: طی هفته گذشته گرمای شدیدی بر استان بوشهر حکم فرما بود که سبب شد خساراتی را به تاسیسات همراه داشته باشد.

وی بیان کرد: به گفته مسئولان صدا و سیمای استان بوشهر، گرمای هوا علت خرابی دستگاه‌های گیرنده دیجیتال تلویزیونی در شهرستان جم بوده و این اتفاق در برخی شهر‌های دیگر استان بوشهر نیز رخ داده است.

فرماندار شهرستان جم تصریح کرد: مسئوولان صدا و سیمای استان بوشهر قول دادند که فرستنده دیجیتال در تپه چگاسه شهر جم نصب شود تا مشکل دریافت شبکه‌ها در شهرستان جم رفع شود.

حسینی با بیان این که این فرستنده دیجیتال با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان توسط گروه فنی صدا و سیما نصب شده، تاکید کرد: امیدواریم دیگر هیچ وقت این مشکلات گیرنده‌های تلویزیونی در جم به وجود نیاید و این مشکل برای همیشه رفع شود.

وی با بیان این که بعد مسافتی جم به بوشهر زمان‌بر بوده و تعمیرات را طولانی می‌کند، افزود: در پی این مشکل گیرنده‌ها که از چند روز قبل به وجود آمده بود گروه‌هایی از صدا و سیما برای تعمیر آن به جم سفر کردند و صدا و سیما باید تهمیداتی بیندیشد تا دیگر این مشکل در جم به وجود نیاید.

فرماندار شهرستان جم تاکید کرد: مشکل گیرنده‌های تلویزیونی به زودی رفع می‌شود و مردم شهرستان جم می‌توانند مسابقات جام جهانی فوتبال را از شبکه‌های جمهوری اسلامی ایران تماشا کنند.

انتهای پیام/م

مشکل گیرنده‌های تلویزیونی جم به زودی رفع می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.