فرماندار دشتی گفت: اعتبارات عشایر از محل منابع ملی افزایش یابد، گفت: دشتی دومین شهرستان استان است که هر ساله میزان جامعه عشایری می‌باشد که انتظار داریم علاوه بر اعتبارات شهرستانی اعتبارات ملی نیز افزایش یابد.

اعتبارات عشایر از محل منابع ملی افزایش یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله نادری عصر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس اداره امور عشایر شهرستان دشتی ضمن تبریک عید سعید فطر از تلاش‌های مجموعه امور عشایر استان و شهرستان در جهت خدمات رسانی مطلوب به جامعه عشایری تقدیر کرد و بر ضرورت توجه بیشتر به این قشر زحمت کش تاکید کرد.

عبدالله نادری افزود: اداره امور عشایر برای رفع مشکلات جامعه عشایری برنامه دارد و ما نیز در سطح شهرستان آماده هر نوع همکاری هستیم.

وی تاکید کرد: در دولت تدبیر امید نیز توجه خوبی به این قشر صورت گرفت و استاندار بوشهر همواره در جلسات مختلف بر ضرورت توجه به رفع مشکلات آن‌ها تاکید دارد.

نادری بیان کرد: به حمد الله در چند سال اخیر با عنایت دولت و استاندار بوشهر و پیگیری‌های به عمل آمده اقدامات مطلوبی در زمینه رفع مشکلات آب، برق، بهداشت و آموزش آن‌ها صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه اعتبارات عشایر از محل منابع ملی افزایش یابد، گفت: دشتی دومین شهرستان استان است که هر ساله میزان جامعه عشایری می‌باشد که انتظار داریم علاوه بر اعتبارات شهرستانی اعتبارات ملی نیز افزایش یابد.

نادری یادآور شد: امیر رضایی رئیس سابق امور عشایر یکی از نیرو‌های جوان و توانمند شهرستان بوده که در این مدت خدمات خوبی به عشایر شهرستان انجام داده و رضایت خوبی در بین آن‌ها ایجاد کرده است.

فرماندار دشتی خاطر نشان کرد: عشایر همواره نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارند و در حوزه‌های مختلف به ویژه دفاع از کشور همیشه پیشگام بوده و در هشت سال نبرد مقدس به خوبی دین خود را ادا کرده اند.

در پایان از خدمات امیر رضایی تقدیر و حسین شریف بهلولی به سمت رئیس جدید اداره امور عشایر شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/م

اعتبارات عشایر دشتی از محل منابع ملی افزایش یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.