زلزله ۳.۷ ریشتری شهر خورموج خسارتی در پی نداشت

فرماندار دشتی با بیان اینکه زلزله ۳.۷ ریشتری شهر خورموج خسارتی وارد نکرد، بر ضرورت حفظ آمادگی مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

زلزله ۳.۷ ریشتری شهر خورموج خسارتی در پی نداشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله نادری عصر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان دشتی ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: جلسه امروز با زمین لرزه ۳.۷ ریشتر در شهر خورموج مصادف شد که این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری رخ داد.

وی افزود: به حمد الله این زمین لرزه خسارت مالی و جانی در پی نداشت ولی ضرورت دارد مدیران دستگاههای اجرایی آمادگی خود را حفظ کنند.

نادری با تاکید بر اینکه مصوبات جلسات مدیریت بحران لازم اجرا است بیان کرد: دشتی تجربه زلزله تلخ شنبه را هنوز فراموش نکرده و در حال حاضر این موضوع یکی از مباحث مهم در سطح شهرستان است که می طلبد هر چه زودتر سند جامع بحران با اولویت زلزله تدوین شود.

وی تصریح کرد: آموزش نیروهای امدادی و گروههای مختلف در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار بگیرد .

فرماندار دشتی همچنین بر ضرورت صرفه جویی در مصرف آب و برق تاکید کرد و یادآور شد: با توجه به اهمیت موضوع مدیران آب و برق شهرستان از تریبون های مختلف اطلاع رسانی لازم به مردم دهند تا آنها در جریان کار قرار بگیرند .

وی خاطر نشان کرد: با توجه به پیگیری های به عمل آمده و تامین اعتبارات لازم می طلبد اداره آب و فاضلاب شهری هر چه سریعتر چاه شرینه را وارد مدار کند تا بخشی از مشکلات موجود مرتفع شود.

نادری گفت: انشعابات غیر مجاز آب وبرق قطع و افرادی که آب و برق زیاد مصرف می کنند تذکرات لازم داده شود.

انتهای پیام/م

زلزله ۳.۷ ریشتری شهر خورموج خسارتی وارد نکرد

برچسب ها: حوادث ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.