جام جهانی ۲۰۱۸؛

هوملس: تیم ملی مکزیک شایسته پیروزی برابر آلمان بود

مدافع تیم ملی فوتبال آلمان گفت:معتقدم که حق بازیکنان مکزیک در بازی مقابل ما پیروزی بود.

هوملس:مکزیک شایسته پیروزی بود/محکوم به پیروزی در دو بازی بعدی هستیمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ متس هوملس مدافع تیم ملی فوتبال آلمان درباره دیدار آلمان و مکزیک در رقابت های مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه گفت: مکزیک شایسته پیروزی در این دیدار بود. ما در دیدار مقابل عربستان هم همین بازی را به نمایش گذاشتیم. هر چند که این بار حریف به مراتب قوی‌تر بود.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او ادامه داد: مشخص است چنانچه شما با ۸ یا ۹ نفر بازیکن در بیشتر دقایق بازی دفاع کنید، شک نداشته باشید که قدرت دفاعیتان از حمله شما به مراتب بهتر خواهد بود، معتقدم که ما از نظر تیمی خوب بازی نمی‌کنیم و در کنار آن دفاعمان هم خوب نیست. در بیشتر اوقات تنها من و ژروم بوآتنگ در خط دفاعی حضور داریم، به همین دلیل بود که آن‌ها با بی رحمی تمام هم ما را غافلگیر و هم مجازات کردند. باید در 2 بازی آینده حتما پیروز شویم،‌ای کاش از بازی مقابل عربستان به این مشکل پی می‌بردیم. برایم سخت است که چرا امروز اینگونه بازی کردیم.

هوملس در مورد اینکه با توجه به حذف مدافعان عنوان قهرمانی در دوره‌های گذشته، هراسی از حذف زودهنگام ندارید؟ گفت:چنانچه همین راه را بخواهیم ادامه بدهیم ممکن است حذف شویم، اما مطمئنم که در دیدار‌های آینده بهتر بازی خواهیم کرد.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

 

 

بیشتر بخوانید:

لحظه به لحظه با اخبار حاشیه‌ای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/ روز چهارم

نیمار و یارانش برابر سوئیس / رویارویی آلمان و مکزیک با قضاوت فغانی

صربستان ۱ - کاستاریکا صفر /شلیک ۳ امتیازی کولاروف، ناواس و یاران را مغلوب کرد

انتهای پیام/

اظهارات هوملس درباره دیدار آلمان و مکزیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار