ثبت نام بیش از دو هزار و 300 واحد تولیدی در سامانه بهین یاب

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تا کنون 873 واحد تولیدی استان به ارزش بیش از پنج هزار و 340 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، بهروز اسودی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در یکصد و یازدهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان از معرفی 24 واحد معدنی استان به بانک برای دریافت 335 میلیارد ریال تسهیلات خبر داد و گفت : از این تعداد تاکنون تنها پنج واحد موفق شدند به ارزش حدود 104 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند.

وی با اشاره به ثبت نام بیش از دو هزار و 300 واحد تولیدی در سامانه بهین یاب افزود: تاکنون 873 واحد تولیدی استان به ارزش بیش از پنج هزار و 340 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند که حدود 60 درصد از سهم تسهیلات استان پرداخت شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان همچنین با اشاره به دستور کار دوم این جلسه گفت: در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه با پرداخت تسهیلات به ارزش 32 میلیارد ریال به سه واحد صنعتی موافقت شد.

اسودی در دیگر دستور کار این جلسه از اجرایی شدن 68 درصد از مصوبات این کارگروه خبر داد و خاطر نشان کرد:  در بخش رفع موانع تولید کارگروه تا کنون مشکلات 588 واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع 1434 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

انتهای پیام / گ

873 واحد تولیدی سمنان 534 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.