مديرعامل شركت راه‌آهن شهری تهران:

توسعه خط مترو به دانشگاه علوم تحقيقات نيازمند مصوبه مراجع قانونی است

علی امام گفت: توسعه خط مترو به دانشگاه علوم تحقيقات نيازمند مصوبه شورای عالی ترافیك، شورای شهر و شهرداری تهران است.

توسعه خط مترو به دانشگاه علوم تحقيقات نيازمند مصوبه مراجع قانونی استعلی امام مدیرعامل شركت راه‌آهن شهری تهران و حومه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به توافق‌نامه‌ای كه در سال 1393 بین شهردار وقت تهران و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات امضاء شد، گفت: طبق این توافقنامه خط مترو تا میدان كتاب، سیمون بولیوار و تا محدوده دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات، باید توسعه یابد. لازم به ذكر است كه این توافقنامه تاكنون اجرایی نشده است.

وی با اشاره به جلسه‌ای كه با حضور محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران و نمایندگانی از دانشگاه علوم تحقیقات برگزار شد، گفت: در این جلسه مطرح شد كه توسعه خطوط مترو نیاز به مصوبه مراجع قانونی دارد و در حال حاضر این موضوع در دست پیگیری است. مهم‌ترین مصوبه‌ای كه برای این امر نیاز است، مصوبه شورای عالی ترافیك، شورای شهر تهران و معاونت ترافیك شهرداری تهران است.

مدیرعامل شركت راه‌آهن شهری تهران و حومه با بیان اینكه دانشگاه آزاد علوم تحقیقات با تحویل زمین در این امر به ما كمك خواهد كرد، گفت: به دلیل آنكه دریافت مصوبه از مراجع قانونی زمان‌گیر است، نمی‌توانیم زمان مشخصی برای رسیدن به این هدف (توسعه خط مترو تا دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات) بدهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار