کارشناس فوتبال کشورمان گفت: ارائه بازی هوشمندانه برابر اسپانیا از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که این تیم به خوبی بازی را تحت کنترل خود در می آورد.

بیژن ذوالفقار نسب کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ارزیابی اش از بازی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر اسپانیا در چارچوب جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار کرد: هر ۲ تیم فوتبال ایران و اسپانیا بازی سختی پیش رو دارند و با شرایط متفاوت پا به زمین مسابقه می‌گذارند. تیم ملی اسپانیا بعد از تعویض سرمربی خود با مشکلات مواجه شد، اما تیم ملی فوتبال کشورمان با کسب پیروزی برابر مراکش وضعیت خوبی پیدا کرده و امیدوار به کسب امتیاز از این بازی است.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او درباره این سئوال که پیروزی برابر مراکش امیدی برای نتیجه گرفتن در بازی با اسپانیا به وجود آورده است، تصریح کرد: نحوه بازی اسپانیا نسبت به مراکش متفاوت است به همین علت نتیجه گرفتن برابر اسپانیا را نمی‌شود پیش بینی کرد. شیوه بازی تیم ملی در ۱۵ دقیقه اول برابر اسپانیا اهمیت زیادی دارد که در این دقایق تیم ملی بتواند هماهنگ بازی کند.

ذوالفقار نسب درباره برگ برنده تیم ملی برابر اسپانیا اظهار کرد: ارائه بازی هوشمندانه برابر اسپانیا از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که تیم ملی اسپانیا به خوبی بازی را تحت کنترل خود در می‌آورد و ملی پوشان کشورمان می‌توانند با بازی منظم و با برنامه در این دیدار به موفقیت دست یابند.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره ناکامی تیم‌های بزرگ و شگفتی سازی سایر تیم‌ها در جام جهانی روسیه تصریح کرد: خیلی زود است عملکرد تیم‌ها در جام جهانی را مورد ارزیابی قرار بدهیم و اتفاق خاصی رخ نداده است و نتایج بازی‌های دوم و سوم خیلی اهمیت دارد.

او درباره اینکه ناکامی تیم‌های بزرگ باعث امیدواری تیم ملی برای نتیجه گیری برابر اسپانیا شده است، گفت: اسپانیا بازی اول خود را در جام جهانی روسیه را با نتیجه تساوی به پایان برده است بنابراین به هر طریقی قصد دارد ۳ امتیاز بازی برابر تیم ملی کشورمان را بدست آورد و همین موضوع کار را برای ملی پوشان کشورمان سخت می‌کند.

ذوالفقار نسب در پایان درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی تیم‌های ملی ایران و اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خاطر نشان کرد: پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر اسپانیا بزرگ نمایی است، اما تیم ملی این شانس را دارد که از این بازی یک تساوی بدست آورد.

بیشتر بخوانید:

ماموریت غیر ممکنی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ ممکن می‌شود

حضور طارمی و محمدی و غیبت ابراهیمی در ترکیب ایران مقابل اسپانیا

گزارش اماراتی‌ها از تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

اظهارات ذوالفقار نسب درباره بازی ایران و اسپانیا در جام جهانی روسیه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار