فرمانداران نماینده همه گروه‌های سیاسی و اجتماعی باشند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فرمانداران باید نماینده همه گروه‌ها و سلایق سیاسی و اجتماعی باشند.

فرمانداران نماینده همه گروه‌ها و سلایق سیاسی و اجتماعی باشندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی امروز دوشنبه ۲۸ خرداد ۹۷ در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان شهرکرد با بیان اینکه فرمانداران، نماینده نظام جمهوری اسلامی و مجری سیاست‌های دولت در شهرستان‌ها به شمار می‌روند افزود: برنامه ریزی، ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی، پیگیری امور شهرستان در حوزه‌های مختلف، و نظارت و ارزیابی، چهار وظیفه محوری و اصلی فرمانداران است.

وی تأکید کرد: فرمانداران باید نماینده همه گروه‌ها و سلایق سیاسی و اجتماعی باشند و پیشنهادات منطقی و اصولی برای توسعه شهرستان را بپذیرند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: انتظار می‌رود مدیران نظام جمهوری اسلامی در انجام وظایف، با توکل به خدا و اتکا به شایستگی و توانمندی خود تلاش کنند.

عباسی با اشاره به انتصاب فرماندار جدید شهرستان شهرکرد ادامه داد: باید تمام نیاز‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شهرکرد به عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری پیگیری و پاسخ دهی شود.

در این آیین با حضور نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی در شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ به عنوان فرماندار شهرستان شهرکرد معرفی و از خدمات حمید ملکپور فرماندار سابق قدردانی شد.

انتهای پیام/ش

تکریم و معارفه فرماندار شهرستان شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.