انصارالله یمن: آمریکا و انگلیس برای جذب مزدوران جدید برای جنگ در الحدیده تلاش می‌کنند

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن از تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای جذب مزدوران جدید برای جنگ در الحدیده خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی خبری الاتحاد پرس یمن، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن از تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای جذب مزدوران جدید برای جنگ در الحدیده خبر داد و نوشت این دو کشور همه توان خود را به کار گرفته‌اند تا الحدیده را اشغال کنند اما ناکام مانده‌اند.  

حزام الاسد در مطلبی نوشت: ­این روز‌ها نیرو‌های متجاوز در ساحل غربی به ویژه دولت آمریکا که همه توان نظامی و سیاسی خود را در نبرد‌های ساحل غربی به کار گرفته است با وضع بغرنجی روبرو شده اند. آن‌ها وارد نبردی شده اند که نتایج آن بر سراب به دست آوردن برخی موفقیت‌ها بنا شده است. دولت آمریکا نبرد‌های ساحل غربی را دو ماه پیش کلید زد زمانی که کنگره، مشارکت آمریکا را در جنگ یمن تأیید و تصویب کرد و سپس سخنگوی وزارت دفاع آمریکا از مشارکت نیرو‌های آمریکایی در جنگ یمن با چندین یگان نظامی ویژه سخن گفت.

انگلیس نیز همین وضع را دارد که در نبرد ساحل غربی، خودش و با طرح رؤیایی اش برای تسلط بر سواحل یمن به میدان آمده است. امارات از ابتدای تجاوز برای تحقق این هدف تلاش کرده است. فرانسه نیز همین وضع را دارد. امروز پس از بر باد رفتن رؤیا‌ها و آروز‌های استعمارگران که هدف آن‌ها اشغال شهر الحدیده و کنترل بر ساحل غربی است آمریکایی‌ها در سایه ناتوانی و سردرگمی شدید به دنبال جبران کمبود مزدوران و در پی جذب مزدورانی جدید از عناصر القاعده هستند که در اصل ساخته و پرداخته آمریکایی هاست.

همچنین انگلیس نیز از طریق امارات در مناطق جنوبی به دنبال عناصر سلفی تندروست تا کمبود شدید نیروهایشان را جبران کنند چرا که شمار زیادی از آنان به هلاکت رسیدند. انگلیس با وجود شکست‌های اطلاعاتی گذشته در اجرای طرح فتنه طائفه‌ای در یمن به مزدوران بسیار اطمینان دارد.

الاسد افزود چشم انداز آینده یمن به عنوان یک کشور مستقل و محوری که امروز ملتش در قالب ارتش و کمیته‌های مردمی در همه جبهه‌ها اوضاع را در کنترل دارند، روشن است. متجاوزان حتی تصورش را نمی‌کردند که حماقت آنان در ساحل غربی این نتیجه را داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، آمریکا ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار