جام جهانی 2018 :

احتمال غیبت ستاره سلسائو در بازی مقابل کاستاریکا

با توجه به اینکه سرمربی برزیل به نیمار در دیدارهای بزرگ نیاز دارد و دوست ندارد ستاره تیمش در مرحله گروهی دچار آسیب دیدگی شود شاید در بازی برابر کاستاریکا از نیمار بهره نگیرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سان، در حالی شاگردان تیته برابر سوئیس در نخستین دیدارشان در جام جهانی 2018 روسیه به تساوی رسیدند که بازیکنان سوییس بارها روی نیمار جونیور ستاره تیم ملی برزیل مرتکب خطا شدند تا جایی که بیش‌ترین خطا روی این بازیکن تا الان صورت گرفته است. به همین علت و به احتمال زیاد تیته، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل تصمیم گرفته است در دیدار برابر کاستاریکا،  از ترس مصدوم شدن از نیمار استفاده نکند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجا( جام جهانی 2018) دنبال کنید.

در ادامه این گزارش این روزنامه مدعی شده که با توجه به اینکه  سرمربی برزیل به نیمار در دیدارهای بزرگ نیاز دارد،از این رو چندان دوست ندارد ستاره تیمش در مرحله گروهی دچار آسیب دیدگی شود و به همین دلیل در بازی برابر کاستاریکا شاید از تمایلی به استفاده از نیمار نداشته باشد.

همچنین نیمار بازیکن تیم فوتبال برزیل در بازی مقابل سوئیس از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و با توجه به مصدومیت کهنه این بازیکن که قبل از جام جهانی در دیدار های لیگ برتر فوتبال فرانسه اتفاق افتاده بود پزشکان احتمال می دهند این مصدومیت دوباره عود کند.

مارکای اسپا نیا در گزارشی نوشت: اگر چه پزشکان مصدومیت وی را جدی ندانستند اما هنوز نگرانی های زیادی در مورد نیمار وجود دارد و شاید این بازیکن نتواند در دیدار های آینده برزیل به میدان برود.با توجه به نوع بازی نیمار احتمال خشونت مقابل وی از مدافعان حریف وجود دارد و در صورت تکرار ضربه به مچ پای نیمار شاید پایانی برای ستاره برزیلی در جام جهانی 2018 باشد.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

شوخی با مدل مو‌های جدید نیمار در جام جهانی ۲۰۱۸

ثبت رکورد جالب برای نیمار در نخستین بازی برزیل

انتهای پیام/

شاید نیمار برابر کاستاریکا به میدان نرود!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار