بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: در راستای بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان کانون‌های فرهنگی تربیتی این شهرستان فعال خواهند بود.

عبدالمحمد جرجانی، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش دزفول در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  بیان داشت: در راستای بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان و با هدف «حمایت از کالای ایرانی، هر دانش آموز یک مهارت»کانون های فرهنگی تربیتی شهرستان دزفول با به کار گیری تمام ظرفیت و پتانسیل خود، فعال خواهند بود.

وی افزود: کانون فرهنگی تربیتی ایثار و فاطمه الزهرا 2 کانون فعال در شهرستان هستند که امسال سعی بر آن است تا در جهت تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان شهرهای اقماری، کلاس هایی زیر نظر کانون ها در آن مناطق نیز تشکیل شود.

جرجانی عنوان کرد: برگزاری کلاس های مختلف در رشته های متنوعی چون هنر، مهارت های زندگی، آموزش قرآن، ورزشی، مهارت های اجتماعی، علمی، رایانه و... در دستور کار کانون ها قرار گرفته است که دانش آموزان می توانند بر حسب رغبت و استعداد های خود در این کلاس ها با گرایشات مختلف شرکت نمایند.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش دزفول در پایان گفت: علاوه بر کانون های فرهنگی تربیتی، در راستای ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان، اردوگاه های دانش آموزی، پژوهش سرا و کانون های ورزشی در ایام تابستان نیز فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام/م

آغاز فعالیت کانون های فرهنگی تربیتی در ایام تابستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.