مالکان موتور سیکلت های توقیف شده تمایلی به خارج کردن موتور سیکلت ها ندارند

رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت : در حال حاضر ۲۰ هزار موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های اصفهان وجود دارد و سال‌هاست که این آمار راکد مانده و مالکان این وسایل نقلیه کمتر تمایل به خارج کردن آنها از پارکینگ دارند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ رضا رضایی  با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰ هزار موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های اصفهان وجود دارد، اظهار کرد: سال‌هاست که این آمار راکد مانده و مالکان این وسایل نقلیه کمتر تمایل به خارج کردن آنها از پارکینگ دارند.

وی با بیان اینکه قیمت پایین و همچنین فروش اقساطی موتورسیکلت از مهم‌ترین دلایل تمایل نداشتن افراد برای بازپس‌گیری موتورسیکلت‌های توقیفی است، افزود: در این راستا نیروی انتظامی طرح‌های تشویقی را به مناسبت‌های مختلف اجرایی می‌کند و بعضاً نیز مورد استقبال قرار می‌گیرد.

رییس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه هیچ موتورسیکلت دودزا و از رده خارج شده‌ای بار دیگر شماره گذاری نمی‌شود، اضافه کرد: تنها موتورسیکلت‌هایی که عمر مفید داشته و از لحاظ فنی نیز در سلامت هستند بار دیگر شماره‌گذاری می‌شود و سایر موتورسیکلت‌ها نیز اسقاط خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

موتورسیکلت‌های توقیفی از رده خارج شده شماره‌گذاری نمی‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.