شجاعی: حضور در جام جهانی برای هر بازیکنی اتفاق نمی‌افتد/ ما یک تیم، یک خانواده و یک ملت هستیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال گفت:خوشحالم که به عنوان یک بازیکن در جام جهانی بازی می کنم، قطعأ این اتفاق نصیب هر بازیکنی نمی شود که بتواند در جام جهانی برای کشورش بازی کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود شجاعی در نشست خبری پیش از بازی ایران و اسپانیا گفت:خوشحالم که به عنوان یک بازیکن در جام جهانی بازی می کنم. قطعأ این اتفاق نصیب هر بازیکنی نمی شود که بتواند در جام جهانی برای کشورش بازی کند. چرا که امکان بازیکنان فوق حرفه‌ای هم نتوانند در جام جهانی باشند.به نظرم بازی در جام جهانی با باشگاهی بسیار متفاوت است.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجا( جام جهانی 2018) دنبال کنید.

او افزود: قبلا بازیکنانی بودند که تجربه و بازی ملی زیادی داشتند اما با این وجود نتوانستند طعم شیرین حضور در جام جهانی 2018 روسیه را بچشند. معتقدم شیرین‌ترین اتفاق زندگی من این است که در جام جهانی هستم. کلکسیونی از برترین تیم های دنیا در روسیه هستند که ما هم یکی از آنها هستیم.

شجاعی تصریح کرد: از این مسئله به خوبی آگاهم که کار راحتی مقابل اسپانیا در پیش نداریم. چرا که این تیم یکی از بهترین تیم‌های حاضر در جام جهانی 2018 روسیه است و ما به دنبال این هستیم تا نشان دهیم که چرا در اینجا هستیم و لیاقت آن را داریم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با مصدومیت چشمی هم گفت: به نظرم روزبه یک بازیکنان موثر و مهم برای ما بود و با توجه به فشارها و انتقاداتی که روی او وجود داشت نشان داد که چقدر با کیفیت است. از طرف دیگر بازیکنان خوبی داریم که می توانند در مواقع حساس و بحرانی بازی به ما کمک کنند.  خوشبختانه ما یک تیم هستیم و این از فرهنگ ما می‌آید که نه تنها یک تیم نیستیم بلکه حتی یک خانواده و یک ملت هستیم که می خواهیم در روسیه خوش بدرخشیم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

 

شجاعی خاطر نشان کرد: به خوبی یاد گرفته ایم که در شرایط سخت متحد باشیم و این را بارها در گذشته اثبات کرده ایم که در مواقع سخت پشت هم هستیم و بهترین نتایج را گرفته‌ایم. آسیب دیدگی روزبه چشمی نه تنها انگیزه ما را بیشتر کرد بلکه حتی به ما کمک کرده که بیش از گذشته متحد باشیم و به نوعی انگیزه‌هایمان افزیش پیدا کند. به نظرم می‌توانیم با انجام یک بازی خوب مقابل اسپانیا به چشمی نشان دهیم که چقدر به عنوان یک دوست چقدر به فکر او هستیم و برایمان مهم است.

انتهای پیام/

اظهارات مسعود شجاعی در نشست خبری پیش از بازی ایران و اسپانیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار