دستگیری گروهک وابسته به داعش در غرب موصل/ کشف ۴۰۰ کتاب تاریخی در تونل تروریست‌ها در الرمادی

رئیس پلیس استان نینوای عراق از دستگیری یک گروهک تروریستی وابسته به داعش در غرب موصل خبر داد.

به گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه خبری موازین نیوز، حمد نامس الجبوری، رئیس پلیس استان نینوا اعلام کرد اداره پلیس منطقه الرشیدیه در استان نینوا با استفاده از اطلاعات امنیتی توانست یک گروهک وابسته به تروریست‌های داعش را در روستای شیخ محمد در حاشیه رود دجله در غرب موصل دستگیر کند.

وی افزود: تمامی عناصر این گروه تروریستی پیش از این در صف تروریست‌های داعش در درگیری‌های مناطق مکحول، بیجی و تلکیف و مبارزه علیه نیرو‌های امنیتی عراق حضور داشته‌اند.

در غرب استان الانبار نیز تروریست‌های داعش ۶ بازرگان عراقی را ربودند.

به گفته یک منبع محلی، عناصر گروه تروریستی داعش این ۶ نفر را هنگام حضور در کارگاه‌های تولیدی خود در شهرستان رطبه در غرب استان ربودند و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

نیرو‌های امنیتی عملیات جستجو را آغاز و با اشاره به اینکه تروریست‌های داعش به دنبال حضور مجدد در مناطق صحرایی غرب الانبار هستند، آنها (نیروهای امنیتی) را از رفتن به این مناطق به صورت فردی برحذر داشت.

دستگیری گروهک وابسته به داعش در غرب موصل/ کشف ۴۰۰ کتاب تاریخی در تونل تروریست‌ها در الرمادی

از سوی دیگر، حمید الدلیمی، عضور شورای استانداری الانبار از کشف بیش از ۴۰۰ کتاب تاریخی در یک تونل مخفی متعلق به تروریست‌های داعش در غرب شهر الرمادی خبر داد.

وی اعلام کرد: نیرو‌های امنیتی در عملیات پیشگیرانه خود در منطقه راوه در غرب الرمادی یک تونل سری متعلق به تروریست‌های داعش را کشف و بیش از ۴۰۰ کتاب تاریخی ربوده شده از منطقه عانه را که در آن مخفی شده بود، ضبط کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار