رسیدگی به بیش از 85 هزار پرونده در سال گذشته

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت : پرونده های وارده به دادگستری زنجان 8 درصد افزایش یافته است و ترک نفقه جزو عمده ترین جرایم می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ گل محمدی رئیس کل دادگستری استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران ایشان گفت: استان زنجان از نظر وقوع جرایم خشن در کشور کم حاشیه است و این در حالی است که پرونده های وارده به دادگستری زنجان 8 درصد با افزایش روبه رو شده است.
وی افزود: پرونده های کیفیری در سه مرحله و پرونده های حقوقی در سه مرحله رسیدگی می شود و کل پرونده ها در سال گذشته 212 هزار و 348 فقره بود که 148 هزار و 6 فقره در دادسرا و دادگاه ها و 64 هزار و 337 فقره در شوراهای حل اختلاف مورد رسیدگی قرار گرفته است.
گل محمدی خاطرنشان کرد: 77 هزار و 88 فقره در سال 95 و 85 هزار و 159 پرونده در سال گذشته آمار خالص پرونده های دادگستری استان زنجان است.
گفتنی است اولین بزه استان زنجان ترک نفقه، کلاهبرداری، افتراع، تهمت و درگیری لفظی، نگهداری مواد مخدر، تخریب، تهدید، تصادف، سرقت، توهین به اشخاص و ضرب به ترتیب در لیست جرایم قرار دارد.

انتهای پیام/ ج

ترک نفقه عمده ترین جرایم در دادگستری زنجان

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.