دارابی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

پرواز نقدینگی از بخش های اقتصادی به بازار سرمایه

تحلیل گر بازار سرمایه افزایش سودآوردی برخی صنایع بزرگ و انتقال نقدینگی از برخی بخش‌های اقتصادی به بازار سرمایه را از دلایل رشد تاریخی شاخص دانست.

آینده روشنی را می‌توان برای بازار سهام پیش بینی کردهمایون دارابی تحلیل گر بازار سهام در گفت و گو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،، با اشاره به چشم انداز بازار سرمایه اظهار کرد: هم اکنون وضعیت بازارسهام، مثبت است و می‌توان آینده روشنی را برای آن تصور کرد.

وی با اشاره به اینکه بازار‌های موازی هم به حالت نزدیک و اشباع شده رسیده اند تصریح کرد: انتظار نداریم قیمت ارز و سکه حالت رکوردشکنی داشته باشد و باید انتظار آرامش را در بازار داشته باشیم.

دارابی، با اشاره به اینکه آرامش در بازار ارز حکمفرماست تصریح کرد: انتظار می‌رود که این آرامش، بتواند وضعیت مثبتی را در بازار داشته باشد بنابراین می‌توان پیش بینی روشنی  برای این بازار داشت.

به گفته این تحلیل گر بازار سرمایه، انتظار می‌رود که بازار بعد از دو یا سه روز هیجانی، بتواند شرایط مطلوب و مساعدی را پیش رو داشته باشد.

دارابی در پایان گفت: باید دانست که افزایش سودآوردی در برخی صنایع بزرگ و همچنین انتقال نقدینگی از برخی بخش‌های اقتصادی در بازار، از جمله عوامل استقبال مردم  از بازار سرمایه  و رشد تاریخی شاخص به شمار می روند.

گفتنی است، سال‌جاری را می‌توان یکی از دوره‌های مبهم بازار سرمایه دانست که در آن تحولات اقتصادی و غیراقتصادی بسیاری، تصمیم‌گیری برای فعالان را دشوار کرده است. هرچند وجود ریسک‌های متعدد و عدم قطعیت‌ها باعث می‌شود سرمایه‌گذاران احتیاط بیشتری به خرج داده و کمتر به بورس اقبال نشان دهند، اما بررسی روند‌های تاریخی نشا‌ن‌دهنده فرصت‌های جذابی است که می‌تواند به تدریج در بازار سهام دیده شود.

انتهای پیام/

افزایش سودآوردی در برخی صنایع بزرگ، از عوامل استقبال مردم به بازار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۰۱ تير ۱۳۹۷
شاخص های مختلف بورس رو هر روز اعلام کنید
آخرین اخبار