عضو شورای شهر تهران گفت: اگر مردم در فرآیند تصمیم سازی و تصمیم گیری شهر مشارکت داشته باشند، تهران ارزان تر اداره می شود.

در کشوری مثل ژاپن که دور تا دور آن را آب فرا گرفته است، ۹ بار منابع آبی بازچرخانی می شوندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران در بازدید از منطقه ۲۱ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهرداری منطقه ۲۱‌ پروژه های خود را به شیوه مشارکتی انجام می دهد،گفت: علاوه بر مشارکت مالی اگر مردم در فرآیند تصمیم سازی و تصمیم گیری نیز مشارکت داشته باشند، تهران ارزان تر اداره می شود.

وی با بیان اینکه قوانین خوبی داریم که اجرا نمی شوند، گفت: جمع آوری پس آب ها از نکات مهمی است که باید اجرایی شود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به بحران آب گفت: با وجود تذکرهای فراوان هنوز سیستم آبیاری به شیوه سنتی انجام می شود و امروز یکی از جاذبه های بازدید از منطقه ۲۱ نوآوری در سیستم آبیاری فضای سبز بود.

امانی اظهار داشت: در کشوری مثل ژاپن که دور تا دور آن را آب فرا گرفته است، ۹ بار منابع آبی بازچرخانی می شوند. رویکرد بازچرخانی آب موضوعی است که باید به آن رسیدگی شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه آب چاه سرمایه بین نسلی میلیون ها سال است، گفت: امیدوارم روزی برسد که نگوییم آب چاه بی ارزش است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.