یک میلیارد ریال داروی قاچاق در زاهدان کشف شد

رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس موفق به کشف ۴۸ هزار و ۴۷۱ قلم انواع دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز به ارزش یک میلیارد ریال در زاهدان شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی محمدی رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: به دنبال اخبار واصله مبنی بر تهیه و توزیع گسترده انواع کالا‌های دارویی و لوازم آرایشی و بهداشتی موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس نظارت بر اماکن عمومی سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

محمدی افزود: ماموران پس از انجام فعالیت‌های اطلاعاتی دقیق، عاملان توزیع کننده و محل دپوی کالا‌های غیرمجاز در زاهدان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و اطلاع از صحت موضوع به مکان‌های مورد نظر مراجعه کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در این عملیات ۴۸ هزار و ۴۷۱ قلم انواع دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان گفت: یک متهم در این رابطه دستگیر شد.

وی افزود: گستردگی فعالیت این افراد به گونه‌ای بوده است که بعضا تقاضا‌هایی از استان‌های همجوار را نیز پوشش می‌دادند که با اقدام به موقع پلیس از فعالیت آنان جلوگیری شد.

انتهای پیام/ع

قاچاق لوازم آرایشی درزاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار