سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: هدفمان صعود به مرحله نیمه نهایی جام جهانی است و برای این هدف برنامه خاصی داریم.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خورخه سامپائولی در نشست خبری پیش از بازی تیم های ملی آرژانتین و کرواسی از رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ درباره احتمال تغییر در خط هافبک بیان کرد: در برنامه های آماده سازی تیم برای این بازی، فهمیدیم به تغییراتی نیاز داریم. شاید اگر برخی بازیکنان را تعویض کنیم بتوانیم سیستممان را هم تغییر دهیم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او ادامه داد: برای صعود به مراحل نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به اینجا آمده ایم و برای این هدف برنامه خاصی داریم. در بازی با ایسلند نتوانستیم از شرایط مطلوب خود و موقعیت هایی که به دست آوردیم استفاده کنیم اما هدفمان از بازی با کرواسی مشخص است.

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین درمورد تدابیرش برای از کار انداختن بازیکنان کرواسی گفت: قصد داریم با پوشش دادن کناره های زمین و از کار انداختن هافبک های کرواسی کنترل بازی را دست بگیریم. از تمام نقاط زمین استفاده می کنیم تا فضایی به حریف ندهیم و سپس از موقعیت هایی که مسی در اختیار بازیکنان قرار می دهد، استفاده کنیم.

سامپائولی درمورد ناکامی لیونل مسی از گلزنی در بازی با ایسلند اظهار کرد: هر موقع مسی گل می زند، فریاد می کشیم و خودمان را در این گل شریک می دانیم، اما هربار ناکام می شویم تمام مسئولیت بر عهده او می افتد. یک بازیکن به تنهایی نمی تواند همه چیز را تغییر دهد و این امر غیر ممکن است.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

قاتل آرژانتین ستاره اینستاگرام شد

دیبالا:می توانم همراه با مسی شگفتی سازی کنم

انتها ی پیام/

اظهارات سامپائولی در نشست خبری پیش از بازی با کرواسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار