ساخت پایانه پروازهای خارجی فرودگاه لارستان رو به اتمام است

معاون استاندار فارس گفت: ساخت پایانه پرواز‌های خارجی فرودگاه بین المللی این شهرستان که هم اینک در فضایی با زیربنای ۶ هزار مترمربع در دست احداث است در مرحله پایانی قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جلیل حسنی فرماندار ویژه شهرستان لارستان با بیان اینکه ساخت پایانه پرواز‌های خارجی فرودگاه بین المللی این شهرستان که هم اینک در فضایی با زیربنای ۶ هزار مترمربع در دست احداث است در مرحله پایانی قرار دارد، گفت: با توجه به اهمیت این فرودگاه، پیگیر هستیم تا این پایانه هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

وی، بیان کرد: فرودگاه یکی از زیرساخت‌های اصلی برای رونق اقتصادی به شمار می‌آید و حتی در معادلات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و توسعه پایدار نیز تاثیر و نقش بی بدیلی دارد.

حسنی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که شهرستان لارستان از آن برخوردار است، فرودگاه این شهرستان زمینه خوبی برای جذب سرمایه گداران و گردشگران است.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: حضور سرمایه گذاران برای سرمایه گداری در این منطقه می‌تواند زمینه را برای تقویت پرواز‌های این فرودگاه مساعد و مهیا کند.

حسنی همچنین به بازدید خود از سایر قسمت‌های فرودگاه لارستان اشاره و اظهار کرد: کار‌های خوب و قابل قبولی در این فرودگاه انجام و این مجموعه به تجهیزات مناسبی مجهز شده است.

مدیر کل فرودگاه لارستان نیز در این بازدید گفت: این فرودگاه یکی از فعال‌ترین فرودگاه‌های جنوب کشور به شمار می‌آید و در هفته ۲۸ پرواز از این فرودگاه انجام می‌شود.

امین الله صولتی افزود: همه روزه نیز از این فرودگاه پرواز‌های خارجی به مقصد کویت، قطر، امارات متحده عربی (دبی ـ. شارجه) و پرواز‌های داخلی به مقصد تهران صورت می‌گیرد.

لارستان در فاصله ۳۷۸ کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.
انتهای پیام/ر

بزودی پایانه پروازهای خارجی فرودگاه لارستان به بهره برداری می رسد

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار