درخشان: اسپانیایی ها از دست ما عصبی شدند/ برای پیروزی مقابل پرتغال باید اعتماد به نفسمان بیشتر شود

کارشناس فوتبال ایران گفت: فوتبال منطقی تیم ملی ایران مقابل اسپانیا بازیکنان حریف را عصبی کرده بود.

درخشان: اسپانیایی ها از دست ما عصبی شدند/ برای پیروزی مقابل پرتغال باید اعتماد به نفسمان بیشتر شودحمید درخشان در گفت و گو با  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیان کرد: اعتقاد دارم بازیکنان ما فوتبال خوبی برابر اسپانیا بازی کردند. بازیکنان حریف در طول بازی از فوتبال منطقی تیم ملی ایران عصبی شده بودند و اگر همین نمایشی که برابر قهرمان سال ۲۰۱۰ جهان داشتند در بازی با پرتغال تکرار کنند به مرحله بعدی می روند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او ادامه داد: ثابت کردیم از لحاظ فنی می توانیم با بزرگان فوتبال جهان تنه به تنه شویم اما برای رسیدن به پیروزی برابر پرتغال باید اعتماد به نفسمان بیشتر شود و بچه ها کمی از لاک دفاعی بیرون بیایند.۲ موقعیت عالی مقابل اسپانیا ایجاد کردیم که البته با ضربات کریم انصاری فرد و مهدی طارمی هدر رفت و اگر این روند در بازی با پرتغال ادامه یابد تیم ما می تواند تاریخ ساز شود.

درخشان خاطرنشان کرد: اگر تیم ملی منطق را چاشنی کارش قرار بدهد برتری پرتغال دور از دسترس نیست. کارلوس کی روش نسبت به تیم سابقش شناخت کاملی دارد و راه مهار فوق ستاره ای مانند کریستیانو رونالدو را هم بلد است.

بیشتر بخوانید:

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران درمورد از بین رفتن تمرکز رامین رضائیان در زمان به ثمر رسیدن گل اسپانیا گفت: این اشتباهات در فوتبال طبیعی است. همانگونه که ما در بازی با مراکش روی اشتباه مدافع حریف و گل به خودی او به پیروزی رسیدیم، در این بازی هم با اشتباه رامین رضائیان اذیت شدیم. نکته مهم اینست که تیم شایسته ما حتی یک فرصت ۱۰۰ درصدی هم درون محوطه جریمه اش به اسپانیا نداد. با این وجود اعتقاد دارم می توانیم پرتغال را شکست بدهیم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

اظهارات حمید درخشان درباره تیم ملی ایران مقابل اسپانیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار