مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی ازتوانمند سازی ۴ هزار نفر از مدد جویان این نهاد خبرداد.

توانمند سازی ۴ هزار نفر از مدد جویان کمیته امام خمینی (ره) امداد استان مرکزیموسی پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی درحاشیه مراسم معارفه رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زرندیه  درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: درحوزه توانمند سازی مدد جویان توانستیم نسبت به ۴ هزار نفر از مدد جویان اقدام کنیم.

موسی پور افزود: یکی از سیاست‌هایی که کمیته امداد در برنامه توسعه ششم پیگیر است توانمند سازی مخاطبین عزیز این مجموعه میباشد که براساس برنامه سال دوم توسعه باید هرساله ۱۰ درصد از جامعه هدف را توانمند کنیم که انشا الله با همکاری مسئولان شهرستان و خیرین و مخاطبین بتوانیم به این امر دست پیدا بکنیم.

وی اضافه کرد: انشااله ظرف مدت ۵ سال بتواتیم ۳۰ درصد از مخاطبین کمیته امداد را به مرحله خودکفائی برسانیم و براساس اختصاص ۳۷ میلیارد تومان که در سال جاری در اختیار امداد استان هست بتوانیم تسهیلات قرض الحسنه‌ای را در بحث خود اشتغالزائی داشته باشیم.

پیش بینی بیش از ۶۰ میلیارد تومان وام برای توانمند سازی مددجویان روستایی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی ادامه داد: از محل توسه اشتغال روستائی که از سیاست‌های دولت محترم میباشد بیش از ۶۰ میلیارد تومان وام پیش بینی شده و انتظار داریم استانداری و مجموعه محترم با کمک هم بتوانیم به توسعه اشتغال روستائیان کمک بکنیم.

وی با تاکید بر کمک به مناطق دور افتاده استان تصریح کرد: از نقاط هدف ما افزایش سرانه خدمت درمناطق محروم استان از جمله بخش خرقان شهرستان زرندیه است که بتوانیم با افزایش ۲۰ درصدی خدمت به مناطق محروم از خدمات نظام که دراختیار کمیته امداد است گامی مثبت در این راستا برداریم.

درپایان این جلسه از خدمات حافظ کمال رئیس سابق کمیته امداد شهرستان زرندیه قدر دانی و سید شهاب الدین کاشی بعنوان رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زرندیه معرفی شد.

انتهای پیام /ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.