هافینگتن پست فاش کرد؛

خوراندن داروهای روانگردان به کودکان مهاجر در مراکز بازداشت پناهجویان در آمریکا

هافینگتن پست امروز فاش کرد به کودکان پناهجو در مراکز دولتی آمریکا داروهای روانگردان خورانده می‌شود.

خوراندن داروهای روانگردان به کودکان مهاجر در مراکز بازداشت پناهجویان در آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی هافینگتن پست، اسناد ارائه شده در دادگاهی در آمریکا نشان می دهد به کودکان پناهجو در مراکز دولتی این کشور داروهای روانگردان خورانده می‌شود.

این سایت آمریکایی در مطلبی نوشت: این اتهامات مربوط به یک مرکز ارائه خدمات بهداشتی-روانی در تگزاس است که در گذشته نیز چنین مشکلاتی را داشته است. براساس پرونده های حقوقی، کارکنان اداره اسکان پناهجویان به طور مرتب به کودکان بازداشتی، بدون رضایت والدینشان داروهای روانگردان می‌دهند.

مقامات دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، بارها تاکید کرده اند سیاست جداسازی خانواده ها که در شش هفته گذشته اجرا کرده اند، انسانی است ولی در پرونده ای که در جریان است، اتهاماتی درباره یک رشته تخلفات در مراکز طرف قرارداد با اداره اسکان پناهجویان مطرح شده که اتهام خوراندن دارو در بین نگران کننده ترین اتهامات مطرح شده است.

یک کودک که در این پرونده از وی نامبرده شده، گفته است 9 قرص در صبح و 7 قرص دیگر در شب به او خورانده شده بدون این که او بداند چه دارویی بوده است.

در این پرونده آمده است: اداره اسکان پناهجویان بدون مجوز قانونی، داروهای روانگردان به کودکان می دهد. زمانی که کودکان به مصرف این داروها اعتراض می کنند، کارکنان اداره اسکان پناهجویان آنها را مجبور به این کار می کنند. اداره اسکان پناهجویان پیش از دارو خوراندن به کودکان، رضایت والدین را جویا نمی شود و به نهادی قانونی برای گرفتن رضایت به جای والدین نیز متوسل نمی شود. به جای آن، کارکنان این مرکز فرم های «رضایت نامه» را امضا می کنند و به خودشان اجازه می‌دهند داروهای روانگردان را به خورد کودکان بازداشت شده بدهند.

بیشتر اتهامات مطرح شده در این پرونده درباره مرکز درمانی مسکونی «شیلوه» در «مانول» تگزاس است ولی وکلایی که به سوابق پزشکی موکلان خود دسترسی دارند، می گویند این مشکل تنها به تگزاس ختم نمی‌شود.

انتهای پیام/

افشای برگ دیگر ی از اقدام غیرانسانی آمریکا در قبال مهاجران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۰۸:۴۹ ۰۱ تير ۱۳۹۷
واقعا خیلی حیوان هستند
بچه بی گناه رو چرا دارو می دهند
آخرین اخبار