اظهار نظر جالب هافبک تیم ملی درباره رونالدو

هافبک تیم ملی کشورمان امیدوار است او به همراه سایر بازیکنان حاضر در روسیه از مرحله گروهی جام جهانی صعود کنند تا در تاریخ سازی فوتبال ایران سهیم باشند.

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  تیم ملی فوتبال ایران برابر اسپانیا با ارائه بازی تدافعی یک بر صفر شکست خورد و در جایگاه سوم جدول گروه B جام جهانی قرار گرفت تا همچنان شانس صعود به دور بعدی را پیش روی خود ببنید.

سامان قدوس در پایان مسابقه شاگردان کی روش برای قهرمان جهان  در روسیه اظهار داشت: بله. ما خیلی شانس داشتیم، خیلی خوب بازی کردیم ولی آنها یک شانس داشتند که آن گونه گل زدند.

او در پاسخ به این سوال که بازی برابر پرتغال برای ما چگونه رقم می‌خورد، گفت: فکر کنم اگر مثل اسپانیا خوب بازی کنیم ان شاء الله پرتغال را ببریم.

قدوس درباره اینکه چه مقدار شانس برای صعود تیم ملی به دور بعدی جام جهانی که هرگز برای ما اتفاق نیفتاده است، قائل است؟ عنوان کرد: این دستاوردی بزرگ و تاریخ سازی برای تیم ما می‌شود که از گروه بالا برویم و همچنین مردم ایران. شکست پرتغال در ذهن ماست.

هافبک تیم ملی درباره اینکه به عنوان بازیکن ذخیره برابر اسپانیا به میدان رفت و چه انگیزه‌ای برای بازی بعدی خواهد داشت، گفت: هنوز بازی نکردم که مانند بازی‌های باشگاهی شوتزنی کنم. اگر شانسی برای شوتزنی داشته باشم حتما این کار را انجام می‌دهم.

او همچنین درباره اینکه می‌گویند بازی برابر پرتغال و رونالدو  ترسناک است، بیان داشت: نه...نه...نه، به هیچ وجه اینگونه نیست. او یک بازیکن خیلی خوب است ولی هیچ کدام ما از او نمی‌ترسیم.

منبع:ایلنا

انتهای پیام/

سامان قدوس : رونالدو به هیچ وجه ترسناک نیست / شکست پرتغال در ذهن ماست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۱۶:۰۳ ۰۱ تير ۱۳۹۷
به به امید الله وتلاش بچها میبریم✊✊✌✌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
ما میبریم
آخرین اخبار