ضرورت حفظ وحدت در جامعه

سنگربانان قوه قضاییه در صف مقدم مبارزه با ظلم هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان در خطبه های امروز نماز با گرامیداشت یاد وخاطره شهید بهشتی و72 تن از یاران امام و شهید بهشتی گفت: سنگربانان قوه قضاییه در صف مقدم مبارزه با ظلم هستند.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با یاد آوری اقدامات ننگین منافقین در ترور 2 هزار نفر از مسئولان و علمای نظام اسلامی در سال 60 افزود: ترور نافرجام حضرت آیت الله خامنه ای در مسجد ابوذر تهران یکی از اقدامات جنایت کارانه منافقین در مقابله با ملت ایران اسلامی بود.
امام جمعه زنجان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر ایشان با نمایندگان ورییس مجلس شورای اسلامی وترسیم نقشه راه نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: وحدت عمومی در جامعه باید حفظ شود وتنها یک دیدگاه در جامعه شنیده شود وآن همان بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی 8 شوال سالروز تخریب بقاع متبرک 4 امام معصوم در قبرستان بقیع توسط تکفیری ها را یاد آور شد و افزود: در این روز انگلیسی ها به همراه تکفیری ها با این اقدام جنایت بزرگی را در برابر اسلام رقم زدند.
خطیب نماز جمعه زنجان با محکوم کردن اقدامات ضد بشری آمریکایی ها در جهان گفت:عده ای هم در داخل با نوشتن نامه برای آمریکایی ها فکر می کنند که آمریکایی ها قابل اعتمادند که بسیار در اشتباه هستند و اقدام نا بخردانه ای انجام دادند.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز اطلاع رسانی دینی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) وروز اصناف را گرامی داشت.

انتهای پیام/ ج

آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.