امام جمعه اندیمشک گفت: در اسلام نسبت به موضوع قضاوت حساسیت ویژه‌ای وجود دارد و از لحظه تشکیل پرونده تا صدور رای این حساسیت حاکم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری، امام جمعه اندیمشک بیان داشت: کمبود نیرو در دستگاه قضایی سبب طولانی شدن پروسه رسیدگی به پرونده ها شده است که این موضوع یک ضعف می باشد.

وی با اشاره به امید مردم به دستگاه قضایی افزود: سلامت دستگاه قضایی عامل امیدواری مردم است و بی شک مطالبه عمومی مردم ، برخورد قاطع با مفسدان ، محترکان و کسانی است که بازار را به نوسان کشیده اند.

حجت الاسلام حسینی نوری عنوان کرد: ایران اسلامی در شرایط جنگ اقتصادی به سر می برد و در این موقعیت نقش بازار و اصناف در کنترل بازار مهم است تا در دام دشمن قرار نگیرند.

وی با اشاره به اهداف دشمن گفت: احتکار و گرانفروشی هدف دشمن است و باید مراقب توطئه های دشمنان بود.

امام جمعه اندیمشک تاکید کرد: هوشیاری در برابر انواع هجمه ها و فشارهای دشمنان  لازم است و نباید در برابر اهداف دشمن کوتاه آمد، زیرا دشمن به روش های مختلف به دنبال فشار بر مردم است.

 وی افزود:مسئولان باید ضمن تشریح مشکلات برای مردم در پی حل موانع و مشکلات اقتصادی و همراهی بیشتر مردم باشند چراکه گله مندی مردم از برخی ادارات باید مورد توجه قرار گیرد و مدیران پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.