حاجی پور و قادریان فینالیست شدند/ارسلان در دیدار رده بندی رقابت‌های بین المللی کشتی

محسن حاجی پور و یوسف قادریان به دیدار فینال و علی ارسلان به دیدار رده بندی روز نخست رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان راه یافتند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان از صبح امروز (شنبه) و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست، در شهر گیور مجارستان در حال برگزاری است.

بر این اساس نتایج کشتی گیران کشورمان در روز نخست این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 63 کیلوگرم، محسن حاجی پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم تاماس از صربستان را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل وانچا از کشور مجارستان به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.

در وزن 72 کیلوگرم علی ارسلان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل فریتچ از مجارستان به برتری رسید اما در دیدار نیمه نهایی مقابل اتلینگر از کرواسی مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن 82 کیلوگرم یوسف قادریان در دور اول پولیوادوف از قزاقستان را شکست داد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل عزیزبیکوف از قرقیزستان به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. حریف قادریان در دیدار فینال پیتر باکسی (قهرمان جهان 2014) از کشور مجارستان است.

در روز دوم این مسابقات (یکشنبه) نیز محمد فقیری و رضا عباسی در وزن 60 کیلوگرم، محمدرضا گرایی و حامد تاب در وزن 67 کیلوگرم و مهدی فلاح در وزن 87 کیلوگرم به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

ر اساس برنامه این مسابقات که به عنوان سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی نیز محسوب می شود، رقابت های اوزان 55، 63، 72، 82 و 97 کیلوگرم روز 2 تیر و رقابت های اوزان 60، 67، 77، 87 و 130 کیلوگرم روز 3 تیرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نتایج فرنگی کاران ایران در روز نخست تورنمنت مجارستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.