امنیت BlackBerry به CAT و Land Rover داده می‌شود +تصاویر

شرکت BlackBerry طی قراردادی با شرکت‌های CAT و Land Rover در ساخت گوشی‌های هوشمند همکاری می‌کند.

امنیت BlackBerry به CAT و Land Rover داده می‌شوند +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت BlackBerry بر خلاف گذشته ناپایدار، افت تجارت و نمونه کارهای ضعیف موبایل خود در چند سال گذشته، موفق شده است خود را به عنوان برند اصلی سازنده گوشی‌های جهان نگه دارد و تحت عنوان امنیت بالای محصولات خود شناخته شود. این امنیت اطلاعات در کاربران دارای ارزش بالایی است که حالا طی عقد قراردادی قرار است به گوشی‌های CAT و Land Rover برسد.

مسئولان BlackBerry به تازگی قراردادی با گروه Bullit - یک گروه تولید اسمارت‌فون بریتانیایی که دو برند اسمارت‌فون را لایسنس می‌کند - امضا کرده‌اند. از آنجایی که اسمارت‌فون‌های این شرکت باید ابزاری حرفه‌ای باشند، همراه کردن آن‌ها با یک سیستم امنیتی بالا کار عاقلانه‌ای است. یک گوشی با ظاهر و قابی قوی که نیاز به یک پشتیبان امنیتی قوی هم دارد.

BlackBerry با عقد این قرارداد می‌تواند مخاطبان زیادی را هم با توجه به مخاطبان دو مدل گوشی پرطرفدار (CAT و Land Rover) در اکثر نقاط مختلف دنیا از جمله آفریقا، اروپا، خاورمیانه و آمریکای لاتین پیدا کند و از این طریق سود زیادی در جیب صاحبان این برند کانادایی برود. الکس تربر، یکی از مدیران ارشد BlackBerry هم درباره این شراکت گفته است: این قرارداد به ما اجازه خواهد داد تا ردپای امنیت خود را به بیش از 100 بازاری که گروه Bullit  در آن فعالیت دارد به جای بگذاریم.

BlackBerry در سه ماهه نخست سال 2018 با 18 درآمد مالی از طریق سیستم‌های امنیتی خود به دست آورد و پیش‌بینی می‌کند در سال مالی آتی 8 تا 10 درصد به این درآمد اضافه شود.

امنیت BlackBerry به CAT و Land Rover داده می‌شوند +تصاویر

امنیت BlackBerry به CAT و Land Rover داده می‌شوند +تصاویر

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار ، اخبار فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار