فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات موفقیت آمیز مرزداران هنگ مرزی سراوان علیه قاچاقچیان و کشف بیش از ۴۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدرخبر داد.

سردار سعید کمیلی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت : در راستای مبارزه با ورود مواد مخدر، مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله مواد مخدر به عمق کشور آگاه شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل، کنترل دقیق تحرکات و تشدید پوشش منطقه را در دستور کار عملیاتی خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی استان در ادامه افزود: سوداگران مرگ که با توجه به پوشش دقیق منطقه توسط مرزداران، راهی برای انتقال محموله مواد مخدر خود به عمق کشور پیدا نکردند پس از مخفی نمودن محموله مواد مخدر، از محل متواری شدند.

سردار کمیلی با اشاره به تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمین این پرونده اضافه کرد: مرزداران پس از پایش و بررسی دقیق منطقه موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه موتورسیکلت، مقدار ۲۵۵ کیلوگرم حشش، ۱۶۰ کیلوگرم تریاک و ۳ کیلوگرم هروئین، مجموعاً ۴۱۸ کیلوگرم انواع موادمخدر و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات را کشف کنند.

وی در پایان افزود: ورود به حریم امنیتی جمهوری اسلامی ایران هزینه سنگینی را برای متجاوزین و سودجویان به دنبال خواهد داشت و همانطور که مرزداران دلاور این استان در این عملیات نشان دادند با اقتدار کامل با هرگونه تجاوز و اقدام غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/پ

کشف مواد مخدر در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.