در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

آخرین جزئیات حادثه ایرانشهر از زبان وزیر کشور

وزیر کشور با بیان اینکه طبق گزارش رسمی ما آسیب‌دیده‌های حادثه ایرانشهر تنها 4 مورد است, گفت: قوه قضائیه موضوع را دقیق و سریع پیگیری کند.

طبق گزارش رسمی ما آسیب‌دیده‌های حادثه ایرانشهر تنها 4 مورد است/قوه قضائیه موضوع را دقیق و سریع پیگیری کندبه گزارش   خبرنگار  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز در حاشیه یکصد و دومین جلسه شورای اجتماعی کشور و در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه ایرانشهر اظهار کرد:  حادثه ایرانشهر با آن رقمی که اعلام می‌کنند نبوده است، آنچه که گزارش رسمی به ما شده و شکایت نیز از آن شده است 4 مورد است؛ البته در بازجویی از این افراد دستگیر شده ادعا کرده‌اند که موارد دیگری نیز بوده‌ است اما هنوز آن موارد اثبات و مشخص نشده است.

وی ادامه داد: قوه قضاییه مسئول این کار است و باید موضوع را به صورت دقیق، جدی و سریع پیگیری کنند تا انشاءالله بتوانیم با اقدام سریع بازدارندگی ایجاد کنیم.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: برخی اتفاقات در جامعه رخ می‌‌دهد که اگر قوه قضاییه با سرعت و دقیق وارد عمل شود و عادلانه و منصفانه برخورد جدی داشته باشد بازدارندگی خواهد داشت و اگر همین موضوع 6 ماه یا یک سال طول بکشد و بعد حکمی صادر شود قدرت بازدارندگی خود را از دست خواهد داد و حتی در برخی موارد آنها مدعی و طلبکار نیز می‌شوند.

وی گفت: امیدواریم در سایه امنیتی و انتظامی و همچنین قضایی که مسئول پیگیری این امور هستند با دقت و سرعت و جدیت مسائل حل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۳ تير ۱۳۹۷
خدایا خودت کمک کن
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۱۲ ۰۳ تير ۱۳۹۷
تانباشد چیزکی, مردم نگویند چیزها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۰۳ تير ۱۳۹۷
خود متهم میگه بیشتر از چهار نفر بوده اونوقت وزیر میگه اثبات نشده!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۰۳ تير ۱۳۹۷
باید مورد بررسی قرار بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۰۳ تير ۱۳۹۷
انشالله با پیگیری این موضوع مورد بررسی قرار میگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۲:۱۵ ۰۳ تير ۱۳۹۷
باید زود محاکم شوند در ملاء عام تا درس عبرت شود برای دیگران .
آخرین اخبار