مشارکت نخبگان و سرمایه گذاران برای توسعه سیستان وبلوچستان

استاندار خواستار مشارکت نخبگان و سرمایه گذاران برای توسعه سیستان و بلوچستان شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، استاندار سیستان و بلوچستان با ناقص خواندن بستر توسعه‌ی اقتصادی استان تصریح کرد: مهارت آموزی و مشارکت گسترده نخبگان و سرمایه گذاران بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت‌های استان باید سرلوحه کار و الگویی مناسب باشد.

سید دانیال محبی در نشست هم اندیشی با ائمه جمعه، اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌ها و شهرداران شهر‌های محمدآباد و علی أکبر شهرستان هامون اظهار کرد: سرزمین سیستان جایگاه ارزشمندی در گستره‌ی ایران دارد و نشانگر و تاییدی بر ادعای خلاقیت و تفکر و فرهنگ مردم این خطه از ایران اسلامی ماست.

استاندار سیستان وبلوچستان با اشاره به تأکیدات و فرمایشات مقام معظم پیرامون توسعه‌ی استان بیان داشت: اختصاص اعتبارات ویژه از محل صندوق توسعه ملی برای طرح لوله کشی ۴۶ هزار هکتاری مزارع سیستان بیانگر تعلق خاطر مسئولان کلان نظام و دولتمردان نسبت به سرزمین پهناور سیستان و بلوچستان است.

وی تصریح کرد: معتقدم مسئولین و مردم اعضای لاینفک و بهم پیوسته‌ای هستند و بی شک با همدلی و هم اندیشی موفق خواهیم شد از این گذرگاه‌های سخت و چالش‌های فراوان از جمله جبر طبیعت و خشکسالی گذر کنیم.

انتهای پیام/گ

مشارکت نخبگان برای توسعه سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار