وکیلی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

دولت در کارگروه مشترک قوا، برنامه ساماندهی شرایط اقتصادی را ارائه می‌دهد/ اقلام استراتژیک برای دو سال آینده تأمین شده است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مباحث مطرح شده در جلسه عیرعلنی امروز را تشریح کرد.


دولت در کارگروه مشترک قوا برنامه ساماندهی شرایط اقتصادی را ارائه می‌دهد/ اقلام استراتژیک برای دو سال آینده تأمین شده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی وکیلی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره جلسه غیرعلنی امروز خانه ملت، اظهار کرد: کلیات مسائل جاری کشور توسط جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در این نشست تشریح شد.

وی ادامه داد: همچنین وی تمهیدات دولت برای مدیریت بازار ارز و دیگر بازارها را بیان کرد.

بیشتر بخوانید: مجلس غیر علنی شد/ بررسی وضعیت اقتصادی با حضور جهانگیری

وکیلی با اشاره به اینکه پنج تن از نمایندگان هم در این جلسه به قید قرعه صحبت کردند، تصریح کرد: در نهایت رئیس مجلس شورای اسلامی هم توضیحاتی را ارائه کرد و این جلسه نشان داد که دیدگاه دولت و مجلس پیرامون چگونگی برون رفت از شرایط فعلی به هم نزدیک شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس درباره تمهیدات دولت برای بهبود شرایط اقتصادی گفت: قرار بر این شد که شرایط به گونه‌ای مدیریت شود تا نوسانات به مردم ضعیف جامعه آسیبی نرساند و آنان را دچار مشکل نکند.

وی افزود: همچنین مشخص شد که اقلام استراتژیک و مایحتاج عمومی برای دو سال آ‌ینده به وفور تأمین شده است و مشکلی در این باره نداریم.

وکیلی خاطرنشان کرد: قرار شد دولت برای مدیریت این شرایط و ساماندهی امور در کارگروه مشترک قوا برنامه‌هایش را ارائه دهد و اگر در این زمینه نیاز به قانون هم باشد، مجلس همراهی می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۱:۱۷ ۰۴ تير ۱۳۹۷
خیلی متاسفم
آخرین اخبار