راهیابی دانش آموز اهوازی به مرحله کشوری المپیاد دانش آموزی نانو

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 اهوازاز راهیابی دانش آموز اهوازی به مرحله کشوری المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو راه یافت، خبرداد.

سید جاسم موسوی اصل مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: آزمون مرحله اول نهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، اردیبهشت ماه سال جاری به‌ صورت سراسری در کل کشور برگزار شد.

وی بیان داشت:  437 نفر از دانش‌آموزان، امتیاز لازم  برای حضور درمرحله دوم این المپیاد را  به دست آوردند و سهم دانش آموزان خوزستانی از این تعداد 6 نفر بود که نسترن عزیزی از دبیرستان نمونه دولتی دخترانه فدک و عضو پژوهش سرای فارابی آموزش وپرورش ناحیه 1 اهوازکه برای اولین بار با کسب رتبه اول به مرحله کشوری  نهمین دوره این المپیاد راه پیدا کرد.

  موسوی اصل اضافه کرد: مرحلۀ دوم المپیاد نانو 22 تیرماه در قالب آزمون تستی- تشریحی با 20 سوال تستی و 4 سوال تشریحی به‌صورت متمرکز در مرکز کشور، تهران برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز گفت: امیدوارم با یک برنامه ریزی منسجم و مدون بتوان درمرحله سوم این المپیاد که با حضور افرادی که موفق به کسب حدنصاب لازم از مرحله دوم شوند، به صورت یک اردوی علمی، آموزشی و رقابتی در دهه اول شهریور ماه 1397 برگزار می شود.

انتهای پیام/م

حضور دانش آموز اهواز در المپیاد نانو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.