رییس بیمارستان کودکان بندرعباس؛

انجام بیش از ۲۹۰ عمل جراحی در بیمارستان کودکان بندرعباس

رییس بیمارستان کودکان بندرعباس از انجام بیش از ۲۹۵ عمل جراحی بر روی ۲۵۰ بیمار در بخش جراحی بیمارستان کودکان بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبندرعباس،دکتر ناظمی رییس بیمارستان کودکان بندرعباس گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲۹۵ عمل جراحی بر روی ۲۵۰ بیمار در بخش جراحی بیمارستان کودکان بندرعباس  در قالب اجرای طرح تحول سلامت به مبلغ یک میلیارد و ۹۰ میلیون ریال  انجام شده است.

وی افزود: عمده اعمال جراحی توسط جراحان شاغل در این بیمارستان صورت گرفته است و اتاق عمل بیمارستان به عنوان بخش فعال این مرکز بصورت شبانه روزی به بیماران مراجعه کننده خدمت ارائه می کند.

رییس بیمارستان کودکان بندرعباس گفت:در بخش جراحی بیمارستان کودکان بیماران دارای ناهنجاری‌های مادرزادی نیز با تعرفه دولتی در قالب تعرفه‌های طرح تحول که هزینه بسیار کمی به عنوان سهم بیماراست توسط جراحان این بیمارستان تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند.

دکتر ناظمی افزود:پیرو هماهنگی با موسسه "محکم" از تاریخ ۲۲ فروردین امسال بیماران دارای ناهنجاری‌های مادرزادی از جمله لب شکری، شکاف کام، هرنی دیافراگم، اترزی دئودنوم، اترزی مری، گاستروتزی، آنوز بسته، کلوستومی و بسیاری از بیماری‌ها توسط جراحان و این موسسه با همکاری پزشکان متخصص بیمارستان کودکان بندرعباس جراحی و درمان شدند.

وی گفت:بخش جراحی بیمارستان کودکان بندرعباس از سال ۱۳۸۷ با استقرار یک جراح متخصص کودکان فعالیت خود را آغاز کردو هم اکنون با ارائه خدمات نوین جراحی توسط جراحان و متخصصین ENT مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام/ف

خدمات شبانه روزی بیمارستان کودکان بندرعباس

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.