وضعیت ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی که مدارک هویتی ندارند

مسئول آموزش اتباع خارجی آموزش و پرورش استان فارس گفت: دانش‌آموزان اتباع غیرمجاز استان برای دریافت مجوز ثبت‌نام به دفاتر کفالت مراجعه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسئول آموزش اتباع خارجی آموزش و پرورش استان فارس درباره ثبت‌نام دانش‌آموزانی که مدارک هویتی ندارند، گفت: این دانش‌آموزان می‌توانند برای تمدید یا گرفتن مجوز به دفاتر کفالتی که از سوی اداره کل اتباع استانداری اعلام می‌شود، مراجعه کنند.

محمد گودرزی تصریح کرد: دانش‌آموزان اتباع خارجی حاضر در استان فارس می‌توانند همزمان با دانش‌آموزان ایرانی ثبت‌نام کنند.
وی اضافه کرد: شیوه‌نامه ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی هفته آینده ابلاغ می‌شود و پس از آن دانش‌آموزان اتباع خارجی بر اساس ابلاغیه امسال می‌توانند برای نام نویسی به مدارس مراجعه کنند.

مسئول آموزش اتباع خارجی آموزش و پرورش استان فارس گفت: دانش‌آموزانی که مدارک هویتی دارند و به اصطلاح مجاز هستند می‌توانند بدون هیچ مشکلی در مدارس ثبت‌نام و برای دریافت کتاب اقدام کنند.

گودرزی درباره ثبت‌نام دانش‌آموزانی که مدارک هویتی ندارند، افزود: این دانش‌آموزان می‌توانند برای تمدید یا گرفتن مجوز به دفاتر کفالتی که از سوی اداره کل اتباع استانداری اعلام می‌شود، مراجعه کنند.

مسئول آموزش اتباع خارجی آموزش و پرورش استان فارس با بیان اینکه دانش‌آموزان غیرمجاز پس از دریافت مجوز هم می‌توانند برای نام نویسی در مدارس و دریافت کتاب اقدام کنند، اضافه کرد: در حال حاضر باید منتظر ابلاغ شیوه‌نامه آموزش و دفاتر کفالت بود.

بر اساس دستور مقام معظم رهبری مبنی بر فراهم کردن شرایط تحصیل برای دانش‌آموزان غیرمجاز اتباع بیگانه اقداماتی از سوی آموزش و پرورش انجام شده و به گفته مسئول آموزش اتباع خارجی آموزش و پرورش استان فارس امسال نیز براساس شیوه‌نامه این دانش‌آموزان می‌توانند اقدام نام نویسی کنند.

انتهای پیام/ن

نام نویسی دانش‌آموزان اتباع خارجی که مدارک هویتی ندارند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار