بزرگترین مرکز پزشکی هسته ای شرق کشور در استان سمنان افتتاح شد

بزرگترین مرکز پزشکی هسته ای شرق کشور ، با حضور معاون اجتماعی وزیر بهداشت و با تلاش نیکوکاران موسسه خیریه راه آسمان در سمنان راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، این مرکز پزشکی دارای تجهیزات تصویربرداری با آخرین تکنولوژی های پزشکی هسته ای دنیاست و هزینه ساخت و تجهیز چهار و نیم میلیارد تومانی آن را نیکوکاران پرداخت کرده اند .

مجید جدیدی مدیر مرکز پزشکی هسته ای سمنان گفت: 90 درصد فعالیت این مرکز ، تشخیصی و تصویربرداری است و در حوزه درمان ، فقط بخش سرپایی پرکاری تیروئید آن فعال شده است .

وی افزود: در این مرکز امکان تصویربرداری های نیازمند به رادیو دارو نظیر اسکن قلب، ریه، استخوان ، مغز ، مغز استخوان ، کلیه ، تیروئید ، کبد و طحال وجود دارد .

مدیر مرکز پزشکی هسته ای سمنان تصریح کرد: سایر بخش های درمانی مرکز پزشکی هسته ای سمنان هم با مارت خیران راه اندازی شود.

احمد صدیقی مدیرعامل موسسه خیریه راه آسمان هم گفت: ساخت و تجهیز مراکز رادیوتراپی ، شیمی درمانی و کلینیک فوق تخصصی سرطان هم که بخش های درمانی مرکز پزشکی هسته ای سمنان هستند ، با کمک خیران آغاز شده است.

وی افزود: همه هزینه های تشخیصی و تصویربرداری در این مرکز برای مبتلایان به سرطان رایگان و برای سایر مراجعه کنندگان بر اساس تعرفه های دولتی است .

انتهای پیام / ق

جزئیات افتتاح بزرگترین مرکز پزشکی هسته ای شرق کشور در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.