خوشحالی جالب طرفداران پاناما بعد از زدن نخستین گل در تاریخ جام جهانی +فیلم

مردم پاناما با وجود باخت سنگین تیم پاناما در مقابل انگلیس، بخاطر نخستین گل زده شده این تیم در تاریخ جام جهانی به خیابان ریختند و به شادی پرداختند.

خوشحالی جالب طرفداران پاناما بعد از بازی با انگلیس + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باخت سنگین 6 بر 1 پاناما مقابل انگلیس نیز نتوانست مانع خوشحالی مردم این کشور در خیابان ها شود. پس از پایان بازی پاناما و انگلیس که با برد انگلیس همراه بود مردم پاناما با حضور در خیابان ها به شادی و پایکوبی پرداختند. آنها نخستین گل تیم ملی فوتبال کشورشان را در تاریخ جام جهانی فوتبال جشن گرفتند.

تک گل پاناما توسط مدافع 37 ساله این تیم، "فیلیپ بالوی" به ثمر رسید. بالوی در خصوص این گل گفت : " این گل در تاریخ فوتبال پاناما ثبت خواهد شد. ما سخت تمرین کردیم. تیم مقابل ما یک تیم قدرتمند بود که با تیجه 6 بر 1 به پیروزی رسید. اکنون باید به بازی مقابل تونس تمرکز کنیم. تیم ما باید قوی تر شود. ما باید نشان دهیم که یک تیم متحد و واحد هستیم."

گفتنی است ؛ بازی های روز دوم گروه G جام جهانی فوتبال در روسیه دیروز به پایان رسید و از هم اکنون صعود تیم های بلژیک و انگلیس به دور بعدی قطعی شده است. تیم های تونس و پاناما نیز از جام جهانی حذف شدند و بازی بعدی آنها مقابل یکدیگر تشریفاتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید

ضرب و شتم وحشیانه دانش آموز خردسال در کلاس درس به دست معلم بی‌رحم + فیلم

انتهای پیام/

جشن مردم پاناما پس از بازی این تیم مقابل انگلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.