جانمایی 7 هزار پلاک ثبتی در بانک اطلاعات استان سمنان

مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان سمنان گفت: در طرح شمیم یا همان شبکه ملی یکپارچه ملک در استان سمنان 7 هزار پلاک ثبتی در بانک اطلاعات استان سمنان جانمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ولی‌الله عبدی کمیشانی مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان سمنان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: در طرح شمیم یا همان شبکه ملی یکپارچه ملک در استان سمنان 7 هزار پلاک ثبتی در بانک اطلاعات استان سمنان جانمایی شد.

وی افزود: در طرح شمیم چهار ایستگاه ثابت گیرنده‌های ماهواره‌ای برای پوشش کل اراضی استان نصب‌شده است که امیدواریم تا پایان سال بتوانیم کار ثبت پلاک‌ها را در بانک اطلاعات املاک استان به ثبت برسانیم.

مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان سمنان تصریح کرد: تاکنون این طرح در شهرهای سرخه و سمنان انجام‌شده است که تا پایان سال مابقی شهرهای استان نیز تحت پوشش این طرح قرار خواهد گرفت.

 

ولی‌الله عبدی کمیشانی اظهار داشت: این طرح از زمین‌خواری، کلاه‌برداری و صدور اسناد مالکیت معارض جلوگیری می‌کند و در آن اطلاعات حقوقی مالک و تمامی اراضی ملی دولتی و غیردولتی ثبت می‌شود.

وی گفت: سال گذشته ۶۰۵ مورد شرکت به‌صورت الکترونیکی در سامانه به ثبت رسید که با اجرای طرح‌های الکترونیک پیش‌بینی می‌شود این تعداد امسال افزایش یابد.

انتهای پیام / ق

 

۷۰۰۰ پلاک ثبتی در بانک اطلاعات املاک استان سمنان جانمایی شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار