افزایش ۱۳ درصدی ثبت آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های مازندران

بیش از ۱۶۰ میلیون تردد، سه ماه نخست امسال در جاده‌های مازندران به ثبت رسید، که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۳ درصد افزایش یافت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: بیش از ۱۶۰ میلیون تردد، سه ماه نخست امسال در جاده‌های مازندران به ثبت رسید، که این رقم ۱۳ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

وی با اشاره به دریافت آمار ارائه شده از ۱۰۲ سامانه تردد شمار منصوب در راه‌های شریانی و اصلی استان افزود: میزان رفت و آمد ثبت شده در محور‌های متصل به استان‌های همجوار نیز ۱۴ میلیون تردد بود.

هاشمی گفت: مازندران، بهار امسال به لحاظ حجم تردد بیش از ۶ درصد تردد کل کشور را داشته که با این حجم، در رتبه سوم پرترددترین استان کشور قرارگرفته است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران افزود: ساعت اوج تردد در این مدت ۱۷ تا ۲۰ اعلام کرد و افزود: ساعت ۱۷ تا ۱۸ دوشنبه ۲۶ فروردین ۹۷ پرتردد‌ترین ساعت در سه ماهه نخست امسال بود.

وی جاده های ساری ـ. قائمشهر، قائم شهرـ بابل، بابل ـ. آمل، بابلسر ـ. بابل و ساری ـ. نکا راپرتردد‌ترین راه‌ها وبه لحاظ آمدو شد وسایل نقلیه سنگین نیز هراز، سوادکوه، ساری ـ. کیاسر و نکاـ بهشهر را در این مدت پرتردد اعلام کرد.

وی به مسافران توصیه کرد؛ برای آگاهی از شرایط جوی و محدودیت‌ها در محور‌های ارتباطی استان با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.
انتهای پیام/آ
ثبت ۱۶۰ میلیون تردد بهارامسال در راه‌های مازندران

برچسب ها: وزارت راه ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.