شهردار چابهار گفت: بنادر شهید بهشتی و شهیدکلانتری چابهار برای تردد حجم زیاد کامیون‌ها جاده دسترسی مناسب ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمدیونس حقانی شهردار چابهار  اظهار داشت: شهر چابهار با بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت و واقع شدن ۲ بندر در محدوده شهر فاقد کمربندی و بزرگراه برای تردد کامیون‌های حمل و نقل بار و کالا است.

وی با بیان اینکه فاز نخست بندر شهید بهشتی چابهار با بیش از یک میلیارد دلار سرمایه گذاری در سال گذشته افتتاح و بهره برداری شده است، خاطرنشان کرد: وقتی این حجم سرمایه گذاری برای بندر انجام می‌شود باید فکری هم برای ایجاد بزرگراه و احداث کمربندی شود.

شهردار چابهار گفت: وقتی یک کشتی در بنادر چابهار پهلوگیری می‌کند باید چندین نیرو برای تردد خودرو‌ها حضور داشته باشند و وقت و انرژی تلف می‌شود که نباید اینگونه باشد.

وی تصریح کرد: در ورودی بندر شهید کلانتری بار‌ها شاهد تصادفات ناگوار و کشته و زخمی شدن افراد زیادی بوده ایم با این وجود بعد از گذشت سال‌ها اقدامی برای احداث پل نشده است.

حقانی بر اختصاص اعتبارات لازم برای انجام آسفالت، احداث بوستان، تفریحگاه و فضای سبز تاکید کرد و افزود: چابهار باید برای سرمایه گذاران زیباسازی شود.

شهردار چابهار گفت: از هرگونه سرمایه گذاری برای ایجاد اقامتگاه، اماکن تفریحی و گردشگری و هتل استقبال و از هیچ گونه حمایت وهمکاری دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ع

چابهار باید برای سرمایه گذاران زیباسازی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار