آیت الله آملی لاریجانی در همایش قوه قضاییه:

دستگاه قضا با اخلالگران نظام ارزی کشور به طور جدی برخورد می‌کند/ دلار‌های آمریکایی برای ضربه زدن به قوه قضاییه خرج می‌شود/ من بیشتر از روسای سایر قوا از فضای مجازی استفاده می‌کنم

آغاز سخنرای رئیس دستگاه قضا در همایش سراسری قوه قضاییهرئیس قوه قضاییه گفت: دستگاه قضا با اخلالگران نظام اقتصادی و ارزی کشور به طور جدی برخورد می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در همایش سراسری قوه قضاییه که امروز(سه‌شنبه) در سالن اجلاس سران به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: اگر ما بخواهیم خدمات قوه قضاییه را امروز خلاصه گزارش دهیم، زمان زیادی می‌برد.

وی افزود: نکته اول مربوط به وضعیت جمهوری اسلامی در منطقه است که باید تاکید کرد که با وجود توانمندی نظامی و منابع انسانی گران بها از جمله نسل جوان و  مردم با بصیرت کشور که همیشه در صحنه حاضر هستند و همچنین با منابع نفت و گازمان می‌توانیم به آینده امیدوارم باشیم.

رئیس قوه قضاییه گفت: نکته دوم تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام و ایجاد ایران هراسی شدید در دنیا و منطقه است. در صورتی که بار‌ها اعلام کردیم که اقتدار ما برای امنیت خودمان است، اما اسکتبار با گول زدن کشور‌های دیگر از آن‌ها سوء استفاده می‌کند و در مواردی آن‌ها را گاو شیرده معرفی کرده است.

آیت الله آملی لاریجانی تصریح کرد: استکبار جهانی به عناوین مختلف می‌خواهد در مسائل کشور ما دخالت کند. به عنوان نمونه دشمنان در پرونده فردی که تعدادی از ماموران نیروی انتظامی را به شهادت رساند و اعدام شد، مداخله کردند. فردی که داعش وار به مردم حمله و بار‌ها به کار خود اعتراف کرد و در کمال عدالت پرونده رسیدگی شد و در نهایت اعدام شد. شما ببینید دشمن چگونه در یک پرونده قضایی دخالت کرد. آن‌ها چه کاره هستند که در امور کشور دخالت می‌کنند. آن‌ها از هر ابزاری که بتوانند استفاده می‌کنند و متاسفانه عده‌ای هم در داخل کشور با آن‌ها هم صدا بودند.

رئیس دستگاه قضا گفت: وکیلی گفته بود وکلا شبهه دارند.یک مسئله به این روشنی که خود فرد بار‌ها اعتراف کرده و وزارت خارجه آمریکا هم هر آن سوء استفاده کرد تا به کشور ضربه بزند، لذا مسئولان در برابر این توطئه‌ها وظیفه مهمی دارند و آن هم حفظ وحدت است.

آیت الله آملی لاریجانی تصریح کرد: اختلاف نظر در همه کشور‌ها وجود دارد، اما مهم حفظ وحدت است. امروز مردم با هم وحدت دارند و انسجام بین مسئولان بهتر شده و مردم هم در صحنه هستند. نکته چهارم که نکته اصلی است و در کشور رواج دارد، مسئله اقتصاد و معیشت است. امروز اقتصاد مسئله اول کشور است.

وی افزود: امروز دشمن قصد حمله نظامی ندارد، بلکه قصد دارد که در مشکلات اقتصادی کشور رخنه کند و باید مسئولان هوشیار باشند و بهبود وضعیت کسب و کار کشور را در دستور کار خود قرار دهند و قوه قضاییه نقش اصلی را دارد. در این چند روزه تلاطم در بازار خودرو و سکه ایجاد شد و چند سال پیش میزان ۷۰۰ هزار میلیارد و امروز بالای یک هزار میلیارد تومان نقدینگی داریم که مشکل زا است و ما در جلسات سران سه قوه تصمیم‌هایی گرفتیم که بتوانیم نقدینگی را جذب کنیم.

رئیس قوه قضاییه گفت: امروز جنگ روانی دشمن تخیلی نیست و امروز دشمن کمر بسته تا در کشور جنگ روانی ایجاد کند. روز گذشته دیدیم که دشمن در بازار ایجاد تشنج کرد که با هوشیاری نیروی انتظامی رفع شد.

آیت الله آملی لاریجانی تصریح کرد: ما می‌دانیم که در کشور مشکلات اقتصادی وجود دارد، اما این هم مسلم است که عده‌ای با پول زیاد قصد ایجاد تشنج در بازار را دارند. با پول زیاد سکه و ازر می‌خرند. امروز نیروهای امنیتی کشور وظیفه شناسایی اخلالگران نظام اقتصادی را دارند و من به اخلالگران می‌گویم کار شما خیانت به کشور است و قوه قضاییه با اخلالگران برخورد می‌کند و هشدار می‌دهم که با اخلالگران برخورد جدی می‌کنیم و اگر مصداق ضربه زدن به نظام کشور باشد، حکم اعدام و یا 20 سال زندانی دارد و تمام کسانی که در این مسیر اموال و درآمدی را کسب کرده باشند، از آن‌ها گرفته می‌شود و آن‌ها فردا نگویند که ما از قانون اطلاع نداشتیم. با دولتی‌ها و غیردولتی‌ها که در برابر اخلال در نظام سکوت کردند، هم برخورد می‌شود.

وی افزود: امروز افرادی که به نظام ارزی کشور ضربه می‌زنند، پول مردم را تصرف کرده‌اند. دولت ارز زیادی برای تهیه نیاز‌های ضروری کشور اختصاص داده است، البته بی تدبیری‌ها هم انجام شد و نباید می‌گفتند هر کسی می‌تواند، سکه بخرد. اما نکته مهم این است که قوه قضاییه با اخلالگران برخورد می‌کند و اگر حکم اعدام باشد، آن را اجرا می‌کند.

رئیس قوه قضاییه گفت: ترویج شایعه در کشور برای ضربه زدن به نظام اقتصادی، حکم اخلال در نظام کشور را دارد و اگر فردا عده‌ای احضار شدند، نگویند که ما از قانون خبر نداشتیم.

وی افزود: امروز در کشور اداره کردن یک شرکت کار جهادی است و ما ضمن تقدیر از آن‌ها از تولید کنندگان حمایت می‌کنیم و این کار امروز از اوجب واجبات است و قوه قضاییه حمایت از تولید ملی را از وظایف خود می‌داند.

رئیس قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه با تمام امکانات از تولید کنندگان حمایت می‌کند و به روسای دادگستری‌ها هم تاکید شده تا معاونتی تشکیل دهند که از تولید کنندگان حمایت کند. از کارگران هم باید حمایت کرد. اگر عده‌ای کارگر در جایی اعتراض کردند،باید به سرعت پرونده تشکیل داد و در این راستا باید دادستان‌ها با استاندار‌ها همکاری کنند و به مراکز تولیدی سرکشی کنند.

آیت الله آملی لاریجانی تصریح کرد: مردم ما بصیر هستند و در تمام صحنه‌ها حضور دارند. امروز جنگ دشمن از طریق مسائل اقتصادی است و هر روز می‌گویند که قرار است تحریم‌های جدید ایجاد کنند. ما کشور قوی و پهناوری داریم و این گونه نیست که رزق و روزی ما در دست ترامپ باشد.

وی افزود: مسئولان در صحنه هستند و مردم هم باید هوشیار باشند و توطئه‌ها را خنثی کنند و در روز‌های گذشته رسانه‌های خارجی می‌خواستند اعتراضات را بزرگ جلوه کنند و هیچ گاه یک بازاری مومن خود را هم صدا نمی‌کند و ما اطلاع داریم این اعتراضات از طرف عده‌ای خاص بوده است و بازاریان بدانند که جمهوری اسلامی از بازاریان حمایت می‌کند، با فردای که اخلال ایجاد می‌کنند و شیشه می‌شکنند هم برخورد جدی می‌شود.

رئیس دستگاه قضا گفت: نکته بعدی مقابله با قاچاق کالا است که یک کار فراقوه‌ای است و ستاد مبارزه با قاچاق کالا تحت نظر دولت است و نباید درهای کشور برای ورود کالای قاچاق، باز باشد.

آیت الله آملی لاریجانی تصریح کرد: آمار‌ها می‌گوید ۱۲ میلیارد دلار کالای قاچاق به کشور وارد می‌شود که این مسئله به نظام اقتصادی کشور ضربه می‌زند.

وی با اشاره به اهمیت حفظ حقوق عامه افزود: باید بحث حقوق عامه را عملیاتی‌تر پیگیری کرد. بحث آلودگی هوا، ایجاد تلاطم در بازار سکه و ارز که حق مردم را ضایع می‌کند، باید پیگیری شود. بحث آزادراه‌ها و تاخیر در پرواز‌ها نیز باید از طرف دادستان‌ها پیگیری شود و به عنوان حفظ حقوق عامه دادستان‌ها به این مسائل ورود پیدا کنند.

رئیس قوه قضاییه گفت: گاهی ممکن است افراط از فهم حقوق عامه باعث دخالت مدیران اجرایی شود که دادستان‌ها نباید اجازه این کار را بدهند و دادستان‌ها باید مرز‌های اجرای قانون را مشخص کنند.

آیت الله آملی لاریجانی تصریح کرد: قوه قضاییه نه مخالف فضای مجازی است. من بیشتر از روسای سایر قوا از فضای مجازی استفاده می‌کنم، اما بحث سر این است که آیا ما به عنوان جمهوری اسلامی حق داریم به خاطر گسترش فضای مجازی راه را برای ورود دشمن به کشور باز کنیم.

وی افزود: امروز داشتن فضای مجازی که سرور‌های آن در خارج از کشور است، دادن شاه‌راه به دشمن است و امروز دادن فضای زیاد به تلگرام که کسی نتواند با آن برخورد کند، دادن شاه‌راه به دشمن است.

رئیس دستگاه قضا گفت: هیچ گاه نباید آزادراه را برای یک تصادف بست، اما باید آزادراه راه برای هزاران سرقت بست. امروز پیام رسان‌های خارجی آزاد راهی هستند که هزاران تصادف در آن رخ می‌دهد. ما باید فضا را برای گسترش پیام رسان‌های داخلی باز بگذاریم و از آن‌ها هم حمایت کنیم.

آیت الله آملی لاریجانی تصریح کرد: تمام افرادی که با فضای مجازی در ارتباط هستند که با وجود یک پیام رسان خارجی که ۴۰ میلیون مخاطب دارد و بیست گیگا بایت از حجم اینترنت کشور را به خود اختصاص داده، دادن شاه‌راه به دشمن است و هزاران شکایت هم در کشور از این پیام رسان مطرح شده است و نمی‌توان آن را پیگیری کرد.

وی افزود: در دوره انتخابات برخی از پیام رسان‌ها مانند توئیتر اطلاعات خود را فروختند.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به اهمیت مبارزه با فساد گفت: باید از افراط و تفریط در موضوع برخورد با فساد بپرهیزیم. سیاه نمایی و افراط است که بگوییم فساد در همه جا وجود دارد. باید در عمل کار کنیم و بدانیم که فقط انتظار داشتن از قوه قضاییه درست نیست.در جریان فساد 3 هزار میلیاردی هزینه زیادی بر قوه قضاییه وارد شد و نیروی قوه قضاییه را دچار استهلاک کرد.

آیت الله آملی لاریجانی تصریح کرد: ادعای فساد سیستماتیک را برخی مطرح می‌کنند که بنده 100در صد با آن مخالف هستم.

وی افزود: برخی می‌گویند که در کشور فساد به صورت سیستماتیک انجام می‌شود و دستگاهی مانند قوه قضاییه که باید خودش با فساد برخورد کند، دارای فساد است.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: فساد سیستماتیک که در قوه قضاییه وجود دارد 100درصد اشتباه است. در دستگاه اجرایی و دولت هم فساد سیستماتیک وجود ندارد و ما نباید یک تخلف را به همه تسری دهیم و ما در قوه قضاییه با تخلفات برخورد می‌کنیم.

آیت الله آملی لاریجانی گفت: از مردم تقاضا دارم از طریق سایت دادستانی کل و سازمان قضایی و دادسرای انتظامی قضات، تخلفات را اعلام کنند و بدانند که به تخلفات رسیدگی می‌شود.

وی با اشاره به وجود استقلال در دستگاه قضایی افزود: در اصل ۱۵۶ به استقلال دستگاه قضایی تاکید شده است و نباید از هیچ ناحیه‌ای به قاضی اجبار وارد شود و قضات نباید حرف احدی را در اعمال رای قبول کنند و در صدور رای باید خدا و انصاف را در نظر بگیرند.

رئیس دستگاه قضا گفت: به ملت می‌گویم که قوه قضاییه کار جهادی می‌کند و قضات در زیر فشار روانی دشمن کار می‌کنند و به بالای ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار پرونده رسیدگی می‌کنند و تلاش مضاعفی انجام می‌دهند و در تمام سازمان‌ها خدمت زیادی انجام می‌شود و متاسفانه دشمن فشار زیادی به قوه قضاییه وارد می‌کند و تمام فضای مجازی را برای این کار بسیج کردند و این کار‌ها با پشتوانه انجام می‌شود و دلار‌های آمریکایی برای ضربه زدن به قوه قضاییه مصرف می‌شود، زیرا دستگاه قضایی سد محکم در برابر دشمن است.

آیت الله آملی لاریجانی تصریح کرد: امروز برخی از مسئولان سابق دولت علیه دستگاه قضایی حرف می‌زند. قوه قضاییه با اوباش و قاچاقچان و و متخلفان برخورد می‌کند و باز هم علیه آن توطئه می‌کنند و من به شخصه هیچ قاضی را برای صدور رأی ملزم نکردم. اگر پرونده‌ای به دل خواه آن‌ها پیش رفت و حکم صادر شود، قوه قضاییه خوب است، اما اگر حکم خلاف نظر آن‌ها صادر شود، علیه آن حرف می‌زنند.

وی افزود: کار اصلی قوه قضاییه تمام کردن پرونده‌ها است و قوه قضاییه باید آخرین حرف را بزند و آن اجرا شود و اگر اشتباه هم وجود داشته باشد، جایی وجود دارد که به آن رسیدگی شود. در فضای بدی که رسانه‌های غربی علیه قوه قضاییه ایجاد کردند، کار قضات کار برای حق است.

رئیس دستگاه قضا گفت: اگر ما به حق توجه کنیم، تمام امورات حل می‌شود.ما می‎دانیم اول و آخر حق است و اگر حق را بپذیریم، خداوند همیشه با ما است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شرافت
۱۵:۵۳ ۰۶ تير ۱۳۹۷
بیاد ایثارگری شهدا وبرای شادی خانواده شهدا و...برای حفظ وحدت ملی بین مردم ایران وجواب منفنی به دشمنان خارجی همه باهم با مردانگی وطن دوستی
فعلا موضوع دلار سکه .ارز کنار بگذاریم با ایجاد اقصاد سالم معنویت به بازارومردم هدیه نمایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۶ تير ۱۳۹۷
مسئولان باید فکری برای دانشجویان بکنند یعنی به تعدادی که نیاز هست دانشجو بپذیرد و دانشگاههای متفرقه مثل آزاد را و همجنین رشته هائی که فاقد بازار کارند جمع کند تا مملکت به یک ثبات نسبی برسد وظیفه دستگاه قضائی جلو گیری از سو استفاده کردن کسانی است که تحت عناوین مختلف دانشگاه غیر دولتی غیر انتفاعی و . . . باز میکنند و هدفشان پر کردن جیب خودشان است با کسانی که از هر فرصت برای پر کردن جیب خود و در واقع با استفاده از خلآ قانونی دزدی و غارت سرمایه های کشور را پیشه خود کردند برخورد شود تحریم ها کارساز نخواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۰۶ تير ۱۳۹۷
ما باید با کمک قانون و اتحاد یکدیگر جلوی توطئه های دشمنان را بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۰۶ تير ۱۳۹۷
امریکا هیچ کاری نمیتونه بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۰۶ تير ۱۳۹۷
لطفا اخلالگران را محاکمه کنید و به سزای اعمالشان برسانید تا بقیه درس عبرت بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۰ ۰۶ تير ۱۳۹۷
ما در دوران دفاع مقدس به خاطر اتحاد و همدلی و گذشت و ایثار و فداکاری توانستیم چونه دشمنان را به خاک بمالیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۳ ۰۶ تير ۱۳۹۷
برای ایجاد امنیت تک تک افراد جامعه باید تلاش کنند تا دشمنان نتوانند به اهداف شومشون برسند
Germany
ناشناس
۰۴:۰۲ ۰۶ تير ۱۳۹۷
ان شاالله همه مشکلات موجود حل شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۲ ۰۶ تير ۱۳۹۷
نیرنگ های آمریکا به خودش برمیگرده
Saudi Arabia
ناشناس
۰۱:۱۶ ۰۶ تير ۱۳۹۷
مدیریت عرصه های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی باید داد دست کسانی که 8 سال جنگ اداره کردند آنها بلدند چون تجربه دارند و دلسوز هستند . یعنی سپاه و بسیج و ارتش .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۰۶ تير ۱۳۹۷
دلیل این همه گرانی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۶ تير ۱۳۹۷
گرانی صد برابر شده.یکماه پیش اومدند گفتند دلار 4200 .ولی طلا و سکه و دلار 10 هزار تومان و بالاتر از بازار جهانی محاسبه میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۰۶ تير ۱۳۹۷
لطفا یک فکری به حال گرانی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۰۶ تير ۱۳۹۷
درود بر قوه قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۰۶ تير ۱۳۹۷
یکی از عادت های اشتباه مردم ما اینکه برای خرید هر کالایی حتی اگر گرون هم باشه صف میکشیم غافل از اینکه آن کالا گرون و گرونتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۰۶ تير ۱۳۹۷
اقتصاد ما وابسته به ارز شده خیلی از افراد برای سرمایه گذاری به خرید و فروش دلار روی میاورند که باعث افزایش نرخ آن میشه هرچه دلار گرونتر رکودتر بیشتر میشه
United States of America
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۶ تير ۱۳۹۷
دولت دلار و سکه رو از دولت قبل با چه نرخی تحویل گرفت ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۰۵ تير ۱۳۹۷
اسامی نجومی بگیران هم اعلام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۵ تير ۱۳۹۷
با اختلاسگران هم برخورد قانونی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۰۵ تير ۱۳۹۷
احسنت بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۵ تير ۱۳۹۷
چه میشه گفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۰۵ تير ۱۳۹۷
خدا ازشون نگذره که باعث اغتشاش شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۵ تير ۱۳۹۷
قیمت سکه و ارز خیلی گرون شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۰۵ تير ۱۳۹۷
با دلالان که عامل گرانی هستند هم مبارز کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۵ تير ۱۳۹۷
قیمت ها را به حالت اول برگردونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۰۵ تير ۱۳۹۷
افرین بر قوه قضائیه خواسته مردم هم همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۰۵ تير ۱۳۹۷
لطفادر نظرداشته باشیددر زمانیکه خشکسالی تمام کشوررا فرا گرفته کارخانجات آب معدنی اقدام بفروش آب می کنند ومعلوم نیست محتویاتش واقعا چیست وبا قیمت گزاف بفرؤش می رسانند تقاضای رسیدگی داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۵ تير ۱۳۹۷
دلار شد٩تومن كمرمردم شكسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۵ تير ۱۳۹۷
باید شدیدترین مجازات براشون در نظر گرفته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۰۵ تير ۱۳۹۷
پرونده بقایی در چه وضعیتی است؟
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۰:۳۴ ۰۵ تير ۱۳۹۷
حاجی سلام ارادتمند لطف کنی مهریه کارمند بدبخت سالی ربع سکه کنن به قضاوت کنندگان کشوربگین خواهشا سه میلیون ازکجا بیاریم دوتا بچه حقوق زیر یک میلیون حداقل حکم جلب ندین اخراج میشه کارمند بره زندان ربع سکه کنید امروزماموررامدادراه مراببردندارم بدم حقوق من سه میلیون نیست با29 سال پس ودختر می بخت بیکار رحم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۵ تير ۱۳۹۷
لعنت به این امریکا
Germany
ناشناس
۲۰:۰۴ ۰۵ تير ۱۳۹۷
باید این افراد را مجازات کرد
Germany
ناشناس
۲۰:۰۴ ۰۵ تير ۱۳۹۷
اگه باهاشون برخورد بشه وضعیت ارز به قیمت سابق برمیگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۰۵ تير ۱۳۹۷
درود بر اقتدار قوه قضائیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۰۵ تير ۱۳۹۷
سلام و خدا قوت به همه عزیزانی که به این ملت و مملکت خدمت می کنند. شما را به خدا قسم می دهیم که این برخوردها را سریع تر و علنی انجام دهید تا اقشار آسیب پذیر جامعه که همیشه در میدان ها حضور دارند و حماسه آفرینند، بیشتر از این مورد ظلم و آسیب واقع نشوند و متخلفان و سودجویان نیز تنبیه شوند. ما باور داریم که با متخلفان برخورد می شود ولی شما نیز قبول بفرمایید آنگونه که باید محکم و مانع باشد نیست. خدا خیرتان دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۰۵ تير ۱۳۹۷
اشد مجازات براشون در نظر گرفته بشه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۸:۱۲ ۰۵ تير ۱۳۹۷
درود بر قوه قضاییه خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۰۵ تير ۱۳۹۷
باید نظارت ها بیشتر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۰۵ تير ۱۳۹۷
درخبرها بود که فردی دلاربا نرخ ۴۲۰۰تومان از دولت جهت واردات امور دامی دریافت کرده بجایش رفته گوشی واردکرده است که البته ازاین تخلفات متاسفانه زیاد است که البته این بر میگردد به عدم نظارت کافی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۵ تير ۱۳۹۷
ان شاءالله
China
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۵ تير ۱۳۹۷
باید محاکمه و اعدام شوند
China
احمد نبوی
۱۶:۳۹ ۰۵ تير ۱۳۹۷
مبارزه با قاچاق که از طریق گمرک وارد میشه اینو لطفا از قلم نندازین و عدم این توضیع فقط مرزها رو کنترل می‌کنند که شاید 10درصد هم کالای قاچاق وارد نمیشه .چرا مسولین واضع توضیع نمیدن.
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۵ تير ۱۳۹۷
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۰۵ تير ۱۳۹۷
باید کسانی که دلسوز مردم وکشور هستند به پست ومقام برسن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۵ تير ۱۳۹۷
باید قاچاقچیان اعدام شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۵ تير ۱۳۹۷
باید اختلالگران و اختلاسگران محاکمه و مجازات شوند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۱۴ ۰۵ تير ۱۳۹۷
سکه شش ماه پیش یه تومن بوده الان سه میلیون است کی میخواهید جلو اخلالگران را بگیرید....من بابت چهارصدتا سکه باید یک میلیارد و دویست پول بدم در صورتیکه که سال 84 که مهر کردم صد وبیست میلیون میشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۵ تير ۱۳۹۷
آمریکا هیچ کاری نمیتونه بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۰۵ تير ۱۳۹۷
برخورد باید مدتها پیش انجام میشد تا وضعیت اینقدر بحرانی نشه . بازم ببینیم و تعریف کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۰۵ تير ۱۳۹۷
امیدوارم همه مشکلات حل بشه
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۵ تير ۱۳۹۷
گرانی و تورم به اوج خود رسیده است و پیشگیری قبل از وقوع جرم نشده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۵ تير ۱۳۹۷
درود بر قوه قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۰۵ تير ۱۳۹۷
باید جلوی واردات بی رویه گرفته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۵ تير ۱۳۹۷
درود بر قوه قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۵ تير ۱۳۹۷
آمریکا هیچ کاری نمیتونه بمنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۵ تير ۱۳۹۷
باید با مفسدان اقتصادی به شدت برخورد شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۵ تير ۱۳۹۷
هر لحظه سکه و ارز و طلا گرون و گرونتر میشوند باید یک کاری کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۵ تير ۱۳۹۷
چرا قیمت ارز و سکه و مسکن و لبنیات و... اینقدر گرون شده دلار و سکه مسکن و اجاره بها باید چقدر گران شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۵ تير ۱۳۹۷
کافی است با چند مجرم به شدت برخورد شود، کلیه مشکلات حل خواهد شد
آخرین اخبار