معاون اول رئیس جمهور در منطقه آزاد انزلی:

آمریکا با مثلت شوم خود نمی تواند ایران را تحت فشار قرار دهد/ تمام تلاش ما این است که به مردم سخت نگذرد

اسحاق جهانگیری گفت: آمریکا فکر می کند می تواند از طریق تشکیل مثلث شوم با رژیم غاصب اسراییل و کشورهای مرتجع منطقه ایران را تحریم و تحت فشار قرار دهد.

آمریکا با مثلت شوم خود نمی تواند ایران را تحت فشار قرار دهد/ایران زیر بار حرف زور نمی رود/تمام تلاش ما این است که به مردم سخت نگذردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور امروز در مراسم اختتامیه ۶طرح اقتصادی در منطقه آزاد انزلی گفت: آمریکا فکر می کند می تواند از طریق تشکیل مثلث شوم با رژیم غاصب اسراییل و کشورهای مرتجع منطقه ایران را تحریم و تحت فشار قرار دهد ، اما غافل از این اینکه تاریخ گیلان و ایران نشان داده که مردم ایران زیر بار حرف زور نمی روند.

وی افزود: آمریکا اشتباه فکر می کند که می تواند با تحریم، ایران را به زانو در بیاورد ، ایران با تعامل با کشورهای منطقه و همسایه تحریم های اقتصادی را بی اثر می کند.

جهانگیری با بیان اینکه ایران نه به کسی زور گفته ، نه با کسی جنگ دارد و نه اهل تسلیم است، افزود : ایران می خواهد مستقل باشد ، از حقوق خود استفاده کند و در این راه زیر بار هیچ نوع زور و تحریمی نخواهد رفت.

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ما کشور اهل مذاکره ایم ، اهل منطق هستیم ، اما اهل تسلیم و پذیرش حرف زور و بی منطق نیستیم.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامی و ملت ایران گفت: تمام تلاش ما این است که زندگی بر مردم سخن نگذرد و کسی در فشار نباشد.

انتهای پیام/م.ع

صحبت های جهانگیری در منطقه آزاد انزلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۰۶ تير ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۰۵ تير ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا